Gå til innhold

Hva skjer med BARNAS HUS da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt ekstremt dårlig erfaring med barnashus på nordås, de ansatte er mer opptatt av å snakke med hverandre, enn å betjene kunder, og er man så heldi å å kontakt med de som ekspederer så er de skikkelig uhøflig og svært lite hjelpsom. Så vidt man får et svar i det de fyker forbi deg.

Hvis man tror man får bytte varer med byttelapp, så tar man feil, byttelapper med dato er tydeligvis bare til pynt.

Ikke rart dere ikke kommer igjennom på telefonen.

Var innom på Forus, telefonen ringte og ringte. Flere av de som jobbet der var ledige og gikk rundt å surret. Er faktisk ganske irriterende som kunde å høre på den ringelyden i ett sett, ihvertfall når jeg ser at det er flere som kunnet tatt den.

Ja, forferdelig service. Så merkelig at den kjeden har gjennomgående sure ansatte i flere filialer?

Var innom filialen i Sandvika for å få hjelp med en ødelagt pumpe. De to bak disken startet med å fortelle meg at jeg ikke fikk hjelp eller reparasjon uten kvittering, fortsatte å fortelle det mens de tok den ødelagt delen ut av hånden min, sa det minst tre ganger til mens de reparerte pumpa. Fortalte dem når jeg gikk at de burde møte kundene sine litt annerledes. Sura bak kassa avbrøt meg frekt mens jeg prøvde å fortelle henne at jeg opplevde dette (unødvendige) gnålet om kvittering som lite kundevennlig. Gikk ut med en sterk irritasjon over å ha lagt igjen over 20 000 kroner de siste tre mnd i den filialen.

Det er vel bare slik kundebehandlignen deres er.

-Var der engang i høst. 3 av de ansatte står å prater med en kunde. Vi var 7 som stod i kø for å betale. Når jeg spør pent om en av de kunne ta kassa, fikk jeg et surt svar om at "jeg vil jo høre hva hun har å si!"...

Ei venninne prøvde prisgarantien deres på noe ullklær som de hadde billigere på obs. -Hun fikk beskjed om at hvis hun kom med kvittering fra obs med stempel kunne hun få mellomlegget mellom BH og obs tilbake... - Men da har hun da vittelig brukt dobbelt så mye penger (iallefall nesten) og har et sett med ulltøy hun ikke har bruk for!

Jeg har opplevet at det er svært dårlig service ved Barnas Hus i Tønsberg. Spesielt en dame, som jeg tror er daglig leder eller noe sånt. En gang var jeg faktisk vitne til at hun kjeftet på en annen ansatt foran kundene. Tenk så respektløst. Dessuten har de en horribel bytte policy. Umulig å få byttet noe som helst der. Har også vært vitne til at en ansatt var ekstremt ufin mot flere kunder da de forsøkte å bytte varer.

Da jeg skulle kjøpe barnevogn i på Barnas Hus ba jeg om hjelp og det var faktisk ingen som virker som de kunnne noe som helst. Spurte en dame om hun kunne vise meg hvordan en vogn ble lagt sammen og hun SUKKET... som jeg på en måte ba om for mye.

Heldigvis solgte de samme vogna på Liten AS og der har iallefall de ansatte kunnskap om barneutstyret de selger.

Jeg handler ikke på barnas hus lengre og mange jeg kjenner har også sluttet med det

Annonse

Godt det er flere som ikke liker Barnas hus. Har handlet på Strømmen og Alna. Reagerer veldig på de som jobber der, vil liksom ikke hjelpe og de er litt frekke i svarene. Nei liker Rudo myyye bedre!!!

Enig, både Alna og Strømmen er helt latterlig dårlig. Aldri noen som kommer å spør om du vil ha hjelp, enda dedt står flere i kasseområdet og henger.. Men Rudo er kjempebra, har fått så god service der, og de har virkelig greie på produktene sine. Babyshop på Lørenskog synes jeg også er litt opp og ned, har som regel fått grei hjelp der, men synes flere av de ansatte vet så utrolig lite om produktene de har inne. Og så har jeg hørt de har besvart kunder som kommer inn og spør om de har et eller annet, at de ikke tror de har det, og så ferdig med det, over til neste kunde...

Barnas Hus Forus er det kjempegod service!

Vi har fått hjelp med en gang når vi kommer hver gang. Har ringt til dem to ganger, og de har tatt telefonen med en gang...

Kjener mangen som handler der, og aldrig hørt noe negativt før nå. Eneste vi er enige om er at det er utrolig kjekkt å andle der =)

Jeg synes ikke de ansatte på Alnabru er sure. Derimot kan de ofte lite om produktene.

Har opplevd mange ganger at de ikke kan svare på spørsmål, anbefale produkter o.l. De trenger rett og slett å øke produktkjennskapen sin, og det er det gjerne senterledelsen som må gjøre noe med. Arrangere kurs etc.

Vi kjøpte en OTH Urban Jungle på Barnas Hus på Alnasenteret i Oslo for 1 år siden. Vi kom hjem og oppdaget at den var veldig skjev, rattet var litt løst og stakk ut på høyre sida. Vi dro tilbake og sa ifra. Han bak kassa tok med seg vogna inn på bakrommet. Jeg rusla litt rundt så lenge og gikk tilfedigvis forbi en åpen dør inn til bakrommet... der mannen står og SPARKER på vogna for å rette den ut igjen. Jeg lagde et helvetets oppstyr (jobber selv i butikk og vet hvordan jeg skal oppføre meg for å få tak i sjefer etc ;) TULLEMANN!!

Har vært i en Barnas Hus butikk, og det var i Arendal.. Veldig fornøyd med serivicen der hvertfall.. :) Hyggelig betjening, ikke lang ventetid og god hjelp. Eneste var at det var litt rotete der, men det var midt under salget etter jul..

Annonse

Jeg har også erfaring med dårlig service på barnashus i Stavanger. Sure folk etc. MEN i det siste har jeg hatt mye å gjøre med en som heter June, og hun svarer raskt på email og har gitt VELDIG god service :-). Hun har reddet butikken for meg.

Men ellers er det helt utrolig å aldri få svar på telefonen..

har ikke opplevd de ansatte på barnas hus alnabru som sure, men herregud så inneffektive........ Helt umulig å få hjelp, køene blir kjempe lange og har noen ganger bare gått derfra frustrert! De har lite oversikt over sin egen butikk.

Til sammenligning så er Babyshop på Ryen himmelriket. Der kommer de alltid bort til meg innen 3 minutter og faktisk SPØR om jeg trenger noe hjelp. Virker som om de ansatte har det som en policy å tilby hjelp med en gang kunden kommer.

Noen ganger er de veldig opptatt, men de er effektive og kommer så snart det lar seg gjøre. BarnasHus har myyyyyye å lære av de på Babyshop Ryen

Enig med deg om at de er utrolig hjelpsomme på babyshop. Jeg har sluttet helt å handle på Barnas Hus i Tønsberg takket være elendig kundeservice og kunnskapsløse og sure ansatte. Jeg bor 10 min fra barnas hus og 1,5 timer fra Oslo, men kjøper alikevel det jeg trenger i Oslo.

Henger meg på at BH på Alna og Strømmen er elendig, en gjeng inkompetente støllinger. Aldri hjelp å få, må vente lenge i kassa til dem får ryddet seg ferdig i butikken. Umulig å komme igjennom på telefon, og mail??? Sendte en mail for litt over 1 år siden, enda ikke fått svar.

Håpløst!

HEIA RUDO!!! knakende god service i butikken, dem tar også telefon og svarer minst dagen etter på mail.

Så trist det må være for drivere av BH-butikker å lese denne tråden. Håper likevel de gjør det. Virker jo som det er noe grunnleggende feil i drift og ansettelser her.

Jeg skal ikke uttale meg på det groveste, for jeg har ikke lagt igjen særlig mye tid eller penger på BH - men når det er sagt, kjenner jeg igjen det dere skriver om Strømmen, Alnabru og Sandvika.

Jobber selv i serviceyrket, og nå fikk jeg kjempelyst til å gå inn og prøve å snu opplevelsen vi som kunder sitter igjen med etter besøk i disse butikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...