Gå til innhold

Hva skjer med BARNAS HUS da??

Anbefalte innlegg

Ringer og får opp en "telefonsvarer dame" som sier de betjener kundene i butikken først, og at du kan sende de mail istedenfor. Snart 2uker siden jeg skrev til de,og ennå ikke fått svar!!Har også prøvd å ringe de noen ganger, uten å komme igjennom. Hva slags kundebehandling er det da? De går jo ofte og vaser i butikken flere stykker uten noe og gjøre(vært der flere ganger),så må jo gå ann å svare på en mail vel? jaja.stå på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141327628-hva-skjer-med-barnas-hus-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt litt av hvert om kundebehandlingen der.

Har vært innom avd. i Sandvika storsenter flere ganger i det siste, og synes det er vanskelig å få hjelp der. Må ofte vente veldig lenge i kassen også, fordi "alle" er opptatt med noe annet.

Har blitt svett av irritasjon der inne flere ganger!

Barnas hus er en elendig butikkjede med dårlig service og høye priser. Har så mange negative opplevelser der at jeg velger å handle andre steder. Har også sendt mail til de som jeg aldri fikk svar på, så ikke forvent at du hører noe.

Ja, Barnas Hus er virkelig helt på trynet når det kommer til service!

Her om dagen var jeg inne, måtte ha hjelp til noe, og stilte meg i kassa, siden hun som sto der, holdt på med ei anna. Da tenker jo jeg såklart at hun vil hjelpe meg når hune r ferdig? Men neida, hun gikk ut i butikken igjen og hjalp et annet menneske. Er det MULIG?? Sånn er det alltid på den drittbutikken. Nå bor jeg i Kr.sand, og har meget lite utvalg av barneutstyrsbutikker (Er vel bare BH og Barneland her, og barneland har dårlig utvalg/lite varer), så jeg MÅ liksom baer fortsette å handle der.. argh, det irriterer meg:(

Annonse

Det er et generelt inntrykk jeg har at alle jeg kjenner er misfornøyd med barnas hus.

Utvalget og tilbudene er det sjeldent noe og si på, men det er personalet som bestandig er problemet. De er frekke, lite hjelpsomme, aldri mulig og spørre om noe. For ikke å nevne telefonproblemer og aldri svar på mail.

Nei takke seg til andre butikker, som reflex feks, som stort sett yter god service.

BH burde virkelig gjøre noe med dette. Jeg har aldri gått derifra med tanken om at dette var en hyggelig handle opplevelse.

Og dette gjelder alle butikkene jeg har vært innom iallefall.

Huff så fælt å lese. Her i Arendal er jeg kjempefornøyd med topp service. De tar telefonen etter en stund, og er veldig behjelpelige i butikken. Mulig det har noe å si at butikken er ganske ny?

Barnas Hus på Cc-vest slår alle rekorder. Der er det ikke bare dårlig service, butikksjefen er direkte frekk og ufin mot kundene sine!! De andre som jobber der er ikke mye bedre de heller. De har verdsetter ikke kundene sine. Jeg fraråder alle å handle der!!!!

En gang jeg var der, så bestod betjeningen av to unge jenter og en kjempeung gutt. Da vi først fikk kontakt så viste deg seg at de ikke var de skarpeste knivene. Vi skulle ha vinterdress, men de ante ingen ting, kom med parkdress. Skulle også ha vintersko, og kom med cherrox. Som helt sikkert er brukbare på kalde dager, men når det er over 10- da tror jeg ikke cherrox er så bra.

Vi handlet ikke der, men fant en butikk med personale som kunne sine ting.

Annonse

Jeg er veldig fornøyd med servicen på Barnas Hus i Tønsberg. Vi ringte dem i går og fikk den beskjeden om å sende en mail, men jeg ventet litt og det var ei kjempehyggelig dame som svarte.

Vi trengte litt hjelp til isofixen, vi var redd vi hadde kjøpt ett merke som ikke passet vår bil. Vi hadde ikke kjøpt det bilsetet på BH, men vi fikk beskjed om å komme ned, så kunne de se på det. Det var en av de ansatte der som festet setet for oss..

Og de er alltid blide og service innstilt når jeg skal handle der. Er det noe de er usikkre på så sjekker de det opp :o)

Slenger meg på de som er misfornøyde..

Tok med et hefte jeg fant i butikken deres og sa jeg skulle ha en "bumperbar" til vognen. Da svarte hun meg drittfrekt og spurte: "er det bøyle du mener?? "

Er sikkert det sa jeg,og pekte på bilde i heftet. Ja det er en bøyle ja svarte hun-dritfrekt.

Kjempekoselig!

Helt enig med de over her. Det er faktisk den dårligste kundebehandlingen jeg har sett. Jeg har selv jobbet i barneutstyrsbutikk og jeg husker godt hvor opptatt sjefen var av å behandle kunden bra. Jeg kjenner mange andre som er misfornøyde, og je og mine venner har begynt å handle på andre steder.

Barnas hus i kristiansand er også helt på trynet med kundebehandlingen. Og her er det ikke så mange steder å velge mellom, så er jo der man må hvis man vil ha vogn o.l i kristiansand, så de kan jo egentlig bare holde på som de vil, og drite i det, for folk må der å handle uansett...............hater det!

Jeg har opplevd at de later som de gir god service på Alnabru. De sa flere ganger at nå skulle de ordne opp og beklaget at det ikke hadde gått i orden med en gang... Når jeg kom for å hente varen på Srømmen (som vi hadde avtalt at de på Alnabru skulle velge og de hadde gitt oss beskjed om at nå hadde de levert varen til Strømmen) så ante ikke de i Strømmen noen ting og varen hadde hvertfall aldri blitt levert dit. Dagen etter hadde de i Strømmen ordnet opp for oss, så der er jeg hvertfall veldig fornøyd med servicen:-D

Barnas hus i Åsane er ikke særlig flink hverken med kundebehandling eller svar heller. Og spør du om hjelp må du jo nesten forklare de hva ting er.Er det jeg som jobber der mon tro?? Samme med Nordås, Virker dritsur de som jobber der.

Barnas hus har akkurat åpnet butikk her på Steinkjer, jeg har vært der 4-5 ganger. De åpnet i oktober i fjor.

Har bare opplevd god service der, en gang fikk tilogmed jenta mi en halv banan av lunsjboksen til hu som stod der!!

(hun delte den i 2 med kniv foran meg,så det var ikke slik at hun spiste halve å ga resten til lillemor nei,hehe)

Min lille er nemlig veldig lite tålmodig på shopping, underlig nok :P

Å seneste denne uka fikk jeg kjempegod service da jeg skulle se på bilstoler, selv om jeg sa på forhånd at jeg ikke skulle kjøpe med det samme. Å det var den på BH som kom ut billigst å best av de stedene jeg var innom (Mekonomen,Brio, Tøff og Liten)

Jeg sendte en mail til Barnas Hus i Sandvika, og la ved link til en tråd frå barnevogndebatten her inne. Lang tråd med dårlige erfaringer fra BH Sandvika. Fikk svar samme kveld, veldig hyggelig og saklig svar der de la seg nesten paddeflate.

'Nesten' fordi hun førsøkte å forklare (unnskylde?) en del av punktene med hektiske kampanjedager og underbemanning osv (men ingen av de dårlige erfaringene jeg selv har var under kampanjedager, og det har alltid vært 2-3 personer på jobb når jeg har forsøkt å handle der).

Men hun beklaget nå ihvertfall sterkt, sa de skulle ta det videre, og fortalte også at de jobber med å få mer opplæring i produktene fra de enkelte produsentene.

Er vel bare å håpe på forbedring i fremtiden, og synes alle som har gjentatte dårlige opplevelser, enten det er på Sandvika eller andre steder, bør sende mail. Hyggelig formulert, vel og merke :-)

Tønsberg-avdelingen er ikke bra. De priser Janus og Joha langt over veiledende pris, noe jeg har påpekt flere ganger. Da sier de at det bare er "feilpriset" og at jeg skal få betale den laveste prisen. Men tenk på alle de som betaler prisen på lappen. Egentlig har de prisgaranti på f.eks Janus, dvs hvis man finner klærne billigere et annet sted, skal man få det til den prisen (ikke salgsklær), men det opplyser de meget motvillig om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...