Puppen og lillemor Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 jegh ar tempet denne syklusen.. og tempkurven har sett veldig fin ut! Jegh ar begynt med dette fordi min akupunktør ville jeg skulle gjøre det, slik at hun kan se hvordan syklusen min er! Hun sa sist jeg var der, at vi nå må håpe at tempen stiger 0.5 pluss minus rett etter el, og at den da holder seg på det nivået frem til ikm.. Og det så fint ut.. gikk fra 36.4, til 36.7, 36.9 og 37.1 - men i dag var den nede i 36.7 igjen! Hva tror dere dette kan skyldes? Jeg begynte å ta wild yam i går - tror dere dette kan være grunnen?? Og hva betyr det hvis tempen ikke holder seg høy mellom el og ikm?? Tusen takk for hjelp og svar alle som kan - for dette forvirrer meg veldig nå..
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Hei Vil anbefale deg å registrere deg på www.fertilityfriend.com og legge inn tempene der. Da får du en fin tempkurve som du kan printe ut og ta med til aku også. Du får også en link til tempkurven din som du kan oppgi hvis du vil at noen skal se på kurven din. Det er veldig greit Litt vanskelig å bare tokle tall uten å se kurven din, men jeg tror at du har hatt EL, da du har hatt et temphopp (hvis det var sånn ca midt i syklusen).
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Det er vivktig å aldri tolke ein enkelt måling! Ja, den var lav, men vent til neste dag med å analysere.
Gjest Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Ja, det er også viktig Men den er ikke lav hvis hun lå på 36,4 før EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå