Gå til innhold

Uke 9 i morgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har kastet opp de siste ukene nå.

Denne helga har jeg ikke kastet opp og kvalmen har avtatt.

Bør jeg bli bekymret?? Er det ikke litt tidlig å "komme seg", eller er det forskjellig fra person til person?

Brystene er fortsatt veldig ømme, det må ihvertfall være et godt tegn??

Setter stoor pris på svar :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det på akkurat samme måte. Skjønte ingenting da kvalmen gav seg nesten på dagen omtrent på samme tid som deg...i forrige svangerskap kastet jeg opp hver dag til uke 14, så det var det som var kjent.

ble bekymret, og på tredje dagen med null symptomer var jeg tilfeldigvis innom legen med datteren min og fikk en ul-sjekk samtidig, og der inne var alt fint:)

så det kan gå an! begynte forøvrig å spy igjen etter fem dager med null symptom.

Lykke til!

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så alt for mye :)

Jeg går inn i 11 uke på tirsdag og jeg har ikke vært kvalm eller kastet opp i det hele tatt..

Men har vært på UL pga tidligere komplikasjoner og der var det en liten en med bankende hjerte.. :)

Så det varierer veldig fra person til person..

Må være en lettelse for deg at kvalmen avtar :)

Kos deg videre med den kommende magen :)

Skrevet

Tusen, tusen takk, jenter:))

Godt å høre... allikevel kan jeg knapt nok vente til uke 12...og det at legen bekrefter at alt bare er velstand...for en dag, måtte den komme!!:))

Masse lykke til, begge to :))

Skrevet

Veldig vanleg at kvalmen gir seg før den berømte veke 12, så bare slapp av og nyyyt det! :-)

Me er forresten akkurat like langt på veg, eg er også 9+0 i morgon!

Skrevet

wheee, like langt jo.. på dagen;p

har også hatt det sånn for ei uke siden.. var skikkeli dårlig en god periode og så plutseli våkna jeg uten å være kvalm.. og det har vært bare litt antydning, ikke oppkast lengre.. derimot fikk jeg svimmelhet så det suser oppi her, menmen.. bedre enn å løpe på dø og ikke få i seg mat heldigvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...