Gå til innhold

3 mnd og spenner seg opp i bro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uten "grunn" spenner gutten vår seg opp i bro og skriker. Det virker ikke som om det har noe sammenheng med hva jeg spiser for det kan komme til alle tider både med ammevennlig mat og mindre ammevennlig mat. Hva kan det være? han har vært behandlet for stiv nakke hos kiropraktor før.. vet det ikke er det samme, men ville nevne det likevel. Noen ganger gråter han lenge mens andre ganger går det fort over gjerne med en gulp som har sittet fast. Han kan begynne sånn rett etter han har fått mat, men også en god stund etterpå så jeg synes det er vanskelig å vite hva det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er gutten min på 3 mnd også. Har i det siste vært helt turbo og spenner seg opp i en bro på stellebordet, men ser ikke ut til han har vondt eller noe. Jeg har rett og slett tolket det som han trener! Så legger han på golvet og ser han kaver og står på. Noen ganger begynner han å skrike litt, men det er mer sånn irritert skrik som om han ikke får til det han vil. Jeg tror ikke det er lenge før han er sterk nok til å rulle fra rygg til mage nå. Er jo ikke sikkert det er det samme som gutten din gjør for her gir han som sagt ikke noen tegn til at han har vondt.

Skrevet

Talia gjør også det, og har vel gjort det fra 3mnd ca. Hun er 5 mnd nå. Men hun skriker ikke så mye når hun gjør det ,men av og til høres hun sinna ut og hyler litt "jeg vil ikke ligge slik!!"

Hun gjør det ganske ofte, men hun er en utrolig urolig og aktiv baby, som ikke skal sitte i ro og slappe av nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...