nanni79 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Skulle i går fortelle om graviditeten til ei venninne som også er gravid. venninna hylte av glede i tlf, men jeg klarer ikke å glede meg slik. Det er ikke det at jeg ikke har lyst på denne babyen, for vi har prøvd i flere mnd å bli gravide. Men jeg har smertelige minner om en SA og MA som har satt sine spor. Og nå har jeg begynt å bekymre meg. Er bare 4+5 i dag, og det kommer til å bli noen lange uker til jeg kan ta UL i uke 7-8. Noen andre som har det sånn?
Tezz78 Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Jeppski..... Denne hørtes veeeeeldig kjent ut..... mistet sent i høst på denne tiden, og orker ikke ta inn over meg enda noe som helst glede... Jeg skal heldigvis på ul i morgen, da er jeg 7+1 , men gruer meg noe helt forferdelig, og forbereder meg på det værste..... Tror det rett og slett forsvarsmekanismene trår inn, jeg. Men, har ett liiiiiiiite håp om at jeg kan glede meg etter i morgen, og snart fortelle noen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå