Gå til innhold

Andre som skal føde på Rikshospitalet,erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått fødeplass på Riksen. Satte det som førstevalg fordi jeg har hørt at det er "populært", men vet egentlig ikke hvorfor.. Har termin rundt 10-14 aug. Er det noen andre som skal føde eller har født der? Er det noen som vil dele sine erfaringer?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal føde på Riksen, mest fordi vi har laget babyen der; prøverør... og så har jeg fler jeg kjenner som har vært der og er veldig fornøyde! De har god ekspertise og flinke leger!

Men egentlig er vår avgjørelse basert på rykter og at vi ønsker at barnet vårt, som er svææææært etterlengtet, skal komme til i gode omgivelser med best hjelp;)) hehe.....om det er riktig, gjenstår jo å se!

Men jeg er veldig fornøyd m plassen;))

Termin er 4 august =)

Fødte vår første Riksen. Var kjempefornøyd med fødeavdelingen.. Hadde svangerskapsforgiftning og ble godt fulgt opp. Hadde to jordmødre (gikk over to skift) under fødselen og de var fantastiske. Var ikke like fornøyd med barselavdelingen og det har gjort det slik at jeg valgte Ullevål denne gangen.. Enkelte av personalet var sur og grinete og fikk meg til å føle meg dum når jeg stilte spørsmål og spurte om hjelp.. Dette er min erfaring, men vet at mange skryter Riksen opp i skyene og er kjempe fornøyd med oppholdet sitt der... Det som er bra med Riksen er at de er et "akutt" sykehus for alle fødeavdelinger i norge. De er vant til å ta seg av kritiske situasjoner og har god kompetanse på dette. Så du er i gode hender...

Jeg fødte guttungen på Riksen. Utrolig flinke der.

Syns også jordmødrene på barsel var utrolig flinke.

Følte med i trygge hender hele tiden. Skal føde der igjen, har termin 27/8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...