Gå til innhold

Hallo, alle sammen... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ja som regel klarer man ikke å vente til selveste IKM dagen før man tester, å er den negativ da er det jo så klart for at man har testet for tidlig.

Håper virkelig det går veien for dere nå å at dere slipper mye styr med prøving, for det kan også ta på kreftene og energien når man holder på lenge. Er kjempe spent på å høre underveis:))

Så er det vell litt fare for at man blir litt oppgengt i akkurat det med å bli gravid også. Vet iallefall det var sånn for meg sist gang. Håper ikke det blir så ille denne gangen viss ikke spiren sitter med en gang. Nå er jeg mere klar over at det ikke er sikkert at det klaffer med en gang å er mere syket på det.

Jaja så da blir det vell ingen 2010 baby på oss, men liker å tru at den er like rundt hjørnet i 2011.

Ser du skriver at du har skolebar, er de gamle? :)

Håper du får en rask effektiv å fin uke :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var nå så heldig at jeg ble gravid på første forsøk med begge mine tidligere jeg da, men det var jo en stund siden. Før det igjen ble jeg gravid på p-piller, så... Min fruktbarhet tidligere har det ikke vært noe i veien med hvertfall. Hehehe.. Men nå har jeg jo passert 30 og har ny gubbe, som sannsynligvis har nedsatt fruktbarhet, så.. :P

Ja, mine barn er 8 og snart 11 år gamle de, så hvis vi lykkes med en spire her så blir det definitivt en attpåklatt. Hehe.. Så det er jo en god stund siden sist jeg var gravid, men legen min mener det ikke er grunn til å tro at min fruktbarhet skal være noe betydelig nedsatt bare pga alder. Har ingen tegn på det, mente hun, og mine prøver og sjekker har alltid vært perfekte. Men man vet jo aldri..

Uff, jeg håper jeg klarer å holde meg noenlunde rolig frem til IKM nå altså... Er like nervepirrende hver gang, og skuffelsen når TR kommer eller testen er negativ blir bare større hver gang. Hehehe... Men klaffer det ikke nå skal gubben pent få kontakte lege altså...

Håper virkelig du får tidlig klaff med spire da, nå som du fikk en slik skuffende utsettelse på prøve-starten. Uff.. Det er så kjipt å måtte vente når man har innstilt seg sånn på noe.

:)

Skrevet

Hehe nei man blir jo ikke akkuart noe yngre å mer fruktbar for årene som går :P

Hehe ja når det nærmer seg den store IKM dagen er det greit å ha skapet fullt av testere liggende, hehe billitester er genialt :))

Tenkte å ringe utti uka å høre ca nårtid jeg får time, er så glad for enda en uke har gått:))

Gratulerer så masse med morsdag i dag,håper dere har hatt en koselig dag:))

Her blir mini 4 i mai så bli ikke så alt for mange år mellom dem:))

Ønsker deg en fin uke :)

Skrevet

Gratulerer med morsdagen til deg også.. Håper du hadde en fin dag. :))

Håper også du får time fort...

EL-testene mine har nå gått fra å ha blitt negative etter EL, og gradvis hvitere og hvitere etterpå, til nå å bli sterkere og sterkere streker på de... Gjør så godt jeg kan for å ikke bli frista til å ta en graviditetstest enda. Skal prøve å holde ut til onsdag i allefall..

Men av en eller annen grunn er jeg skikkelig pessimist nå. Tenker at jeg garantert ikke er gravid.. Har begynt å få noen få symptomer nå, men det er de samme jeg pleier å få før TR kommer, så...

Tør hverken tru eller håpe på noe, bare forventer at testen kommer til å bli negativ..

Håper du får en fin uke da. :))

Skrevet

Da var det onsdag og jeg er så spent på om du har fått tatt testen din :)) Håper virkelig at spira sitter hos dere :))

Var og opererte ut en visdomstann i går så er ikke på jobb i dag, å da ender man fort på finn.no å sitter og ser på barnevogner.. Syns det er så koselig å drømme seg litt bort :))

Ha en kjempe fin uke... x er fingrer å tær for deg :))))

Skrevet

Vel, ja.. Jeg har testet. Tok en billigstrimmel først, og fikk en skyggestrek. Ble så usikker på den, så tok en QuickRespons test.. Nøyaktig den samme skyggestreken på den. (Begge strekene dukket opp rett før det hadde gått 5 minutter, tok tiden.) Så jeg ble enda mer usikker og tok en CB digital. Der sto det: "gravid". Men er fortsatt så usikker på grunn av de skyggestrekene.. 13DPO - burde det ikke vært en tydelig strek da? Hmm... Så jeg tør ikke helt ta gleden enda, selv om sambo danser seiersdans rundt i rommet. Er redd de svake strekene tyder på at spira kan gå til grunne...

Skrevet

Så lenge det er en strek enten den er svak eller ikke så er man jo gravid, kan jo være at den blir sterkere om du tar en ny i morgen :))

Jeg har trua på at spirer sitter, å gratulerer så masse til deg å den kommende pappan :))) Så utrulig koselig da :))

Håper jeg kommer snart etter deg med en liten spire :))

Klemmer:))

Skrevet

Tusen takk.. :))

Tok ny test nettopp og selv om streken er svak, så dukket den opp raskere og er litt tydligere enn i går. Så jeg trur jeg skal våge å tro på dette..

Sambo er så utrolig glad. Aldri sett en mann så lykkelig før, så jeg ønsker ekstra sterkt at alt går bra nå...

Krysser fingrene for at du snart får ditt ønske oppfylt også, og kaster masse babystøv over deg. ;)

Håper du får en super fin dag. :)))

Skrevet

Der ser du!!! :))) Så utrulig koselig dah:)) Kjempe glad på deres vegne! :) Ikke noe er så artig som når spira sitter. Å så koselig me en mann som virkelig gleder seg over dette :))

Masse masse gratulerer til dere!! :)) Håper du slipper kvalmen å alt det kjedelige med graviditeten, men mange koselige stunder med en voksende mage etterhvert:))

Takk så masse, liker å tro at jeg kommer snikende inn på 1.trimester ganske snart :))

Ha en super dag !:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...