beibisjuk3 Skrevet 24. januar 2010 #1 Skrevet 24. januar 2010 Har aldri hørt eller lest noe om dette, men jeg lurer rett å slett på om man kan ha el selv om man er gravid, grunnen til at jeg spør er fordi at man kan jo ha mensen under svangerskapet.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 skulle ikke tro man kunne få el når man er gravid. men leste engang om ei som ble gravid mens ho var gravid. men var ikke så lenge mellom befruktingene så det gikk bra med begge barna. født samme dag selvsagt. men dette er nok ikke vanlig.
beibisjuk3 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 såpass, ja man vet jo egentlig ikke, som man ser å hør så er det meste mulig, men som du oxo sier, det er nokk ikke vanlig .. takk for svar..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 I de fleste tilfeller er det vel ikke mensen man får under svangerskapet, bare en mensen-lignende blødning, så en tror at en har mensen og blir så overrasket over å finne ut at en likevel var gravid. Og da er det jo ikke snakk om eggløsning. Men det går jo tydeligvis an det også, som det står her over.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 nei det skal IKKE gå ann å få el så lenge man har hcg i kroppen, dette fikk jeg beskjed om på sykehuse da jeg hadde SA. så så lenge man er gravid eller så lenge hcg er i kroppen går d ikke ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå