Gå til innhold

Stellebag til tvillingvogn - Hva har dere?

William09♥Olivia10♥Sofia12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Hva har dere kjøpt av stellebag som man kan feste på tvillingvogn (har kjøpt en TFK Twinner Twist Duo) og som gjerne det er litt størrelse på? Skal ha plass til en del:) Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på! Driver å sikler på en fra JuJu Be men er forferdelig dyre!! Og så ligger det noen stilige inne på finn hvis du søker på anly, ser nesten ut som en vanlig veske! Men litt dyr den og da... Og den fra Skip*hop liker jeg ikke.... Men har funnet en på going.no fra Kaiser som skal være stor og romslig, sendte mail og spurte, kanskje det blir den? hmmmm... Flere forslag?

Skrevet

Jeg har en easywalker stelleveske (siden jeg har EW-vogn)og vil bare si at jeg har brukt den utrolig lite. Veska i seg selv er helt grei og god plass, men jeg har rett og slett ikke hatt behov for å drasse med meg så mye. Synes veska har vært i vegen, så har hatt med en mye mindre liten (reklame ryggsekk he-he ...)med et par bleier og flasker liggende under vogna. Stelleveska betalte jeg vel 699,- for. Reklameryggsekken var gratis :-)

Poenget mitt er at det er ikke sikkert at det største og dyreste er det beste og mest praktiske. Kanskje en ide og vente litt med å kjøpe stelleveske og se hva akkurat ditt behov blir?

Skrevet

VI har samme vogn. vi kjøpte en allerhand veske for den er litt nøytral for far også når vi ikke har den på vogna. regner med at den er stor nok, ellers tenkte vi bare å ha skifteøy og sånn i annen bag som kan ligge under så ikke det blir for mye å drasse på.

Skrevet

Jeg bodde nesten oppi stelleveska sist og den har vi solgt med vogna så vet at savnet blir stort hvis ikke jeg finner en jeg trivest med... :-)

Skrevet

One tree hill, til urban jungle vognen. Men vet jo ikke hvordan den blir i bruk, tvillingene kommer ikke til verden fø r til uken:)

Skrevet

enig med gitte-jeg har tvillinger på 5 mnd-og har aldri hatt behov for stelleveske! er fin plass til å legge en liten bag, med 4 bleier, en liten termos, og et par flasker og smukker, samt kluter under vogna! eller så har jeg hatt det i min egen veske. jeg har også easy walker!! ville ventet med å kjøpe til jeg hadde sett om jeg virkelig har behov!!! :-)

Skrevet

Jeg ser heller ikke helt behovet for å ha en "spesial tvillingstelleveske".

Jeg fikk med en helt vanlig stelleveske til min Emmaljunga-vogn, og der får jeg mer enn god nok plass til det jeg trenger.

Jeg hadde nok også ventet med å kjøpe til behovet evt. virkelig hadde dukket opp. Det er tross alt ikke så mye man skal ha med seg i stellevesken.

Skrevet

Tusen takk for alle svar, jenter! Setter stor pris på det:)

Det er tydelig at vi har forskjellig behov. Selv vet jeg av erfaring fra nr. 1 at jeg er ganske så avhengig av en bra stellebag. Bruker den til alt av utstyr til babyen og som min veske.

Villemo - Tvillinger! - Tusen takk for tipset om Ju Ju Be stelleveskene. Jeg falt virkelig for de selv. Nå har jeg bestilt en Ju Ju Be Be Prepared og er veldig spent på å få den i posten. Den så genial ut!

Ha en super dag!

Skrevet

Ingen årsak! ;-) Ble en Juju Be Be All på meg nå i førstningen. Fant en nesten ubrukt billig på finn så tenkte jeg skulle se hvordan det fungerte og hvis den ble altfor liten gå over til en Be Prepared. (Må tenke litt på økonomien i disse 1 mnd-igjen-til-termin-og-alt-skal-bli-ferdig-tider :-D) Håper (og tror!) at du blir fornøyd hvertfall! Hvilken farge tok du? Jeg falt slik for Purple Paisley og Drip Drop men den jeg kjøpte var den der sorte med litt beige og rødt og sånn med "blomster" hvis du forstår ;-)

Skrevet

Så bra at du fant den billig!! Ja det går utrolig mye penger om dagen. Jeg bet tennene sammen, men føler det er bedre å kjøpe noe jeg virkelig har lyst på enn noe jeg kommer til å bytte ut om jeg ikke er fornøyd. (hehe.. i hvert fall er det slik jeg forsvarer det overfor meg selv:))

Jeg kjøpte den fargen/mønsteret som heter Zany Zinnias. Hadde først tenkt sort, men synes det var litt kjedelig med helt ensfarget, når jeg først hadde sett den i det mønsteret. Så det får min kjære tåle, hehe..:)

Satser på at vi begge blir fornøyde.. og igjen, takk for tipset:)

Ha en super dag!!

Skrevet

Det blir vi nok ;-) Ha en super dag du også!! (eller kveld da :-P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...