=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hvor mange kapsler tar dere om dagen? Og hva slags type bruker dere?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Hei Jeg bruker den som heter Kloster - DHEA, super form Wild Yam Dioscorea. Tror ikke det spiller noen rolle hva slags merke du bruker - det er vel innholdet av wild yam som teller... Jeg bruker nå ihvertfall dobbel dose (siden jeg har sett at det er anbefalt av flere over så kort tid). Den vanlige doseringen er 1 tabl x 3 daglig, mens jeg bruker dobbel dose, altså 2 tabl 3 ganger daglig Er i dag på CD 20 og ca 6-7 dpo, er skikkelig sint og utålmodig i dag kjenner jeg - skikkelig pms symptomer med andre ord, men har ikke ømme bryster som jeg pleier å ha på denne tiden...Hadde litt "spenn" i tennene i går og føler meg litt av og på kvalm (men det tror jeg faktisk er pga at jeg går på folat - det kan man føle seg litt kvalm av). Så på en måte tror jeg ikke det har skjedd noe denne pp`n heller - samtidig som jeg prøver så godt jeg kan å holde motet oppe og tenke positivt!!! Det er jammen ikke enkelt å være prøver, hehe Stoooooor klem fra
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 Hei:) Men du, hvor mye wild yam er det i de tbl du tar da? Styrken liksom? Mulig jeg har tatt litt lite jeg da, men har en annen type enn deg.... Jeg er vel ca likt som deg i syklusen, men har i grunn ikke noen følelse den ene eller andre veien....er bare spent på om wild yam kan hjelpe på spottingen, forrige pp begynte jeg å spotte 8-9 dpo. Mulig jeg må ta litt mer wild yam neste pp om det ikke funker nå da...... Jeg leter ikke etter symptomer denne pp, har blitt lurt så mange ganger nå så det lar jeg helt være...... Lykke til og ha en fin dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå