Gjest iliis Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg å samboeren har prøvd å bli gravide i snart to år. Men med min "ikke eksisterende mens" har det ikke vært så lett. ( hadde et ørlite håp om at jeg kanskje hadde eggløsning, selv om jeg ikke hadde mens) Men tydeligvis ikke:( Jeg var hos legen, fikk tatt innvendig UL, og fikk beskjed om at jeg hadde PCOS:( ( noe jeg hadde en sterk misstanke om ) Jeg fikk beskjed om å prøve å gå ned i vekt. Jeg ble supermotivert og fikk åla meg ned ca 8kg.. ( lavkarbo ) Da kom mensen tilbake! Nå har jeg hatt mensen hver mnd. Så nå har jeg begynnt utregninga til eggløsningene mine. Tror jeg hadde eggløsning for tre dager siden. Hadde litt mens murringer og veeeeldig ømme bryster. Og JA, det var ca 14 dager etter føste mensdagen:) Vi sto på så det suset både dagene før, mens og etter eggløsninga.. Så nå er jeg veldig spent. Jeg går også på natururten vitex. krysser fingre, tær og alt mulig annet:) hihi
tregosten Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Så bra at dere er i gang da! Men du... Ikke kryss beina da. ;-)
Gjest iliis Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 haha, den var god! Lo faktisk også Men NEI, skal da virkelig ikke gjøre det;) hihihi
tregosten Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 :-) Har dere hatt mange pp etter syklusen ble normal?
Gjest iliis Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Nei, dette er den første:) Så jeg er veldig spent. Spent på om det kanskje går nå, siden mensen er tilbake. Men så vet jeg jo ikke helt sikkert om jeg hadde eggløsning ( jeg hadde ikke noe å teste med ) Men hadde mensmurringer og ømme bryster ca 14 dager etter første mensdag. Så jeg får bare håpe:)
tregosten Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Hmm.. Det lover jo godt! Spennende greier dette her. Jeg hadde ikm på mandag, men har ennå ikke sett noe til tr. Ikke kjent noe heller. Tok en test i går, men den var negativ. Mensen har vært presis i 20år, 1-2 dagers slingring et par ganger i året, så dette grubler jeg meg grønn på. Har hatt stikkinger nede i magen og vondt i korsryggen og oppover. Så mulig jeg tester igjen til uka om den ikke da dukker opp..
Gjest iliis Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 åh, spennende! Det kan jo hende det var for tidlig å teste? Du får ta enda en test senere ja:) Kanskje mensen uteblir siden du tenker/ stresser med det?:s Har dere prøvd lenge? Går du på noen slags hjelpemiddler? hehe, ble mye spørsmål på en gang her. ( jeg er forresten ikke så veldig stødig på forkortelser enda )
tregosten Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Sorry at jeg er litt treg.. (ost) :-) Dataproblemer igjen.. Kan ikke si jeg stresser sånn egentlig, selv om jeg gjør det likevel. Altså, det betyr at vi ikke følger så godt med på når vi bør rulle i høyet og ikke. Har prøvd i 2 år og 8 mndr. Hadde ett ivf-forsøk i sept. Går ikke på noe hjelpemiddel ennå, men skal begynne med fotsoneterapi på torsdag. Hørt det kan hjelpe. Ikm- den dagen du skal ha mensen.
Gjest iliis Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Ja, det ble veldig trengt her hos meg også. Sikkert forumet:) Men huff da:s Så kjipt at det ikke har gått enda. Det går nok tilslutt. Bare man har økonomien i boks og sterk pågang! Ja, fotsoneterapi har jeg også lest mye bra om. Kunne du ikke tenkt deg å prøve vitex da? Lest mye bra om den også. Jeg går på det nå. Kan jo hende den har hjulpet på syklusene mine? Vet aldri. Ja, jeg måtte søke litt da du skreiv ikm ista. Men fant ut av det;) Det er jo så utrolig mange forkortelser rundt om her på BIM. Må vell sitte å pugge litt tror jeg! Hehe
tregosten Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 God morgen! :-) Mensen kom i dag. Bedre det enn å gå rundt å ikke være gravid OG ikke ha mensen. Syklusene mine er alltid 28 dager så tror ikke jeg trenger noe for å holde orden på den. Men om den fra nå av skal begynne klusse så må jeg gjøre noe. Vet jo ikke når jeg har EL nå.. (Eggløsning) Hva er vitex og hvordan virker den? Disse forkortelsene er mange..he he. Skal ligge en tråd her inne en plass med en oversikt over alle.
Gjest iliis Skrevet 24. januar 2010 #11 Skrevet 24. januar 2010 God morgen ja! Eller kanskje dag nå.. Ja, det er bedre ja:) Da kan du iallefall begynne på en ny PP:) ( litt forkortninger er allerede innabords) hehe! Vitex er en urte som skal funke på div. plager. Alt fra uregelmessig mensen, akne, hodepine ( som følge av mensen) barnløshet, fraværende eggløsning, cyster på eggstokkene... ect.. Masse:) Den må bestilles fra danmark, da den er vanskelig å få tak i i Norge. Tror du kan få tak i den via homeopat og div andre medisinske senter. Det er masse å lese om den på nettet:) ( Billig er den også.. Betalte ca 130kr for min boks) http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/vitex_a-c.htm Ha en fortsatt (forhåpentligvis) god dag!
tregosten Skrevet 24. januar 2010 #12 Skrevet 24. januar 2010 Kan jo høre med homoen min på torsdag om jeg kan få bestilt via henne. Putter i meg det som kan hjelpe. :-D Du har pugget forkortelser ja.. Det er godt. ;-) he he Vært en god dag her! Første gang jeg har mens uten å ligge og vri meg i pine. :-D Fantastisk med homeopat-medisin gitt!!! Vært hos svigers og feiret bursdag, og hilst på slekt jeg ennå ikke hadde møtt. Koselig!
sandra84 Skrevet 24. januar 2010 #13 Skrevet 24. januar 2010 Koselig at det er flere som kommer inn her )) Masse lykke til med prøvingen ))
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 25. januar 2010 #14 Skrevet 25. januar 2010 Velkommen hit iliis:-) Lurer på om du har en nettadresse til hvor du bestilte vitex? Hadde vært spennende å prøve! Masse lykke til med prøvingen! Jeg er selv i 11.pp, og har el om ca en uke.
Gjest iliis Skrevet 25. januar 2010 #15 Skrevet 25. januar 2010 Tusen takk for det begge to! Har vært en "snoker" en stund sjø Men tenkte det var påtide å bli medlem. hehe:) Jeg bestillte på: http://www.helsekosten.dk/ Her er linken til tablettene! http://www.helsekosten.dk/vitex_400_mg-p-16340.html?bgsid=1q5nok7bhhj7pvc7tc3njfjub5 Man kan fritt importere inntil tre måneders forbruk av Vitex fra DK.. Håper dette funker for dere! Masse lykke til med prøving hos dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå