Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har en Maxi cosi mura 4 til salgs. Vogen er brukt ca i 4 måneder og fremstår som ny:-) Den er Turkis/lyseblå.. kjempe fresh farge... Passer både til jente/gutt. Følger med bag,sportsdel,regntrekk,myggenetting,fleeceteppe. Ta kontakt om du er interessert.. kjemp fin og god vogn å trille:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Kan ikke være lett å selge Mura brukt nå som de selger den ut for 3990,- inkl bag. Da bør den være billig billig ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20666364 her er det jo ei som er optimistisk ;-) 5000,- for en ny vogn som man ikke kjøper i butikk er jo helt "på trynet"..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Er veldig forskjell på hvilke farger som er igjen og hva man ønsker. Ser det er mange andre vogne til salgs på finn.no, som også er på salg.. men går jo an å prøve for det.-) Min står ikke på finn... Og er ikke avhengig af å selge den,så tenkte bare å prøve:-) Så om jeg ikke får solgt den bruker vi den bare:-)Er veldig fornøyd med vognen,men har flere vogne og får ikke brukt alle,så tenkte derfor å prøve:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 ...... Og hva mener du med billig billig... Koster jo når den ikke er på salg over 8000 kr i butikken:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Prisen på en brukt vogn bør jo ligge under den nyprisen som foreligger i det tidspunktet man skal selge vogna, da, folk er vanligvis ikke dumme heller ... Spiller ingen rolle hva vogna kostet når selger kjøpte den. Heldigvis er det kjøpers marked på brukte vogner, nok å velge i. Har selv hatt en "ny" vogn for salg i flere måneder uten interesse, Selv to tusen under nypris (ja dagens nypris ;-) er det ingen som vil ha den.. Hilsen ikke anonym her over..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 :-) Jeg tvinger ingen til å kjøpe vogna mi:-) Ville bare høre om det er noe interesse:-) Men takk for deres optimistiske og positive svar:-) he he he må le litt:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Til trådstarter: Er denne vogna til salgs enda? Hvis ja, hvilken pris tenker du på? Og er du villig til å sende den i posten ved eventuelt kjøp, mot at kjøper betaler frakten?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Hei. Jeg har ikke satt vognen inn på Finn.no enda,så den er ikke solgt. Hva er du evt interesssert i å betale?? Ikke noe problem for meg å sende den:-)
oris80 Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Hei.. Jeg skal ha meg en slik vogn.. hva skal du ha for den?? Og hvor i landet holder du til? bor selv i østfold.. har ikke så lyst til å ha en sendt vogn, opplevde sist at jeg fikk en skadet vogn.. posten sto til annsvar selvfølgelig, men tok jo evigheter før jeg fikk ny..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Hei jeg bor i Buskerud... Ved Drammen... Har ikke bestemt pris enda... Kom med ett bud:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har også sett litt på denne vognen. Tar den mye plass da den er lagt sammen??
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Hei! Nei vogna tar ikke mye plass da den er slått sammen.. Til dere som evt er interesserte eller har andre spørsmål,kan ta kontakt til meg på Mail... Min mail adr er [email protected].
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå