Gå til innhold

Hvor mange barn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år har tre friske barn og har nå den siste tiden begynt å tenke på nr 4. Er det greit å kunne planlegge et barn til eller burde jeg bruke tiden fremover på de barna jeg har?(5-3-2)( jeg er ikke gravid). Er det slik i dagens samfunn at en ikke kan få flere en 3 uten at en blir sett på som rar? eller tillhører noe?

Har også tenkt på at å få flere barn vil komplisere slike ting som bilen. Vi må jo ha flere seter. Har jo 3 barnestoler i bilen som det er. Men.....

Ønsker flere:)

Fortsetter under...

Om du ønsker flere så er det vel ikke noe å tenke på en gang?!

Hva andre måtte mene, spekulasjoner om okkulte sekter eller om en er rar er vel strengt tatt helt uinteressant..

Og bilen, det er da bare å bytte i en syvseter, så har dere plass til to til om så skulle ønskes :-)

Bare du kjenner dine egne ressurser og hva du har kapasitet til. Du vet selv i hvilken grad du har overskudd og lyst.

Lytt til deg selv, ikke andre!!

eg mener at 3 barn er litt lite:) (men dette er min mening for mitt liv, altså) vi var 4 søsken og i mitt hodet er det et mere "normalt" tall:)

men i dagens samfunn er det visst 2 barn, max 3 som er tingen:) merker at det blir mer og mer vanlig med 3 barn og det er jo bra...

har flere bekjente som har 3 barn og ønsker seg så veldig flere,men mener det er uansvarlig....hvordan 4 barn kan være uansvarlig forstår eg ikke....

så må eg legge til:) at en er så heldig og har 3 barn, da er en rik:) kjenner mangen som er ufrivillig barnløse og som har strevd i 10 år for å bli mamma..... så du er super heldig:)

har du overskudd og lyst hadde eg ikke stusset et sekund på å prøve på en til:) dine barn kommer til å få stor glede av hverandre:)

For å få vårt første barn brukte vi mange år (5). Men når de først kom så kom de som perler på en snor. Vi er utrolig heldige som har fått tre barn og rik av den grunnen. Tror min største betenkelighet kommer av at siste fødsel ikke gikk som planlakt og at jeg nesten måtte bøte med livet av den grunnen. Men jeg vet at det går ant og få barn på en "vanlig" måte. Tror rett og slett jeg skal snakke med legen før jeg bilr gravid med nr.4 og heller kan få et panlagt ks. i stede for at det blir slik som sist( haste ks.)

Regner med at det er mulig siden legen ikke kunne si noe for sikkert om hva som gikk galt sist.

Gleder meg til jeg har vært hos legen og fått klar signal for ett nytt lite barn.

Jeg har masse overskudd og jobber som ped.leder i barnehage så barn er mitt liv og en til ville ha vært bra.

Takker for flott oppmuntring.

huff så skummelt...haste ks er en av skrekkene mine....

eg har fødsels angst,til tross for veldig lette fødsler (sier jordmor,eg syntes de er grusomme)

en nesten døden fødsel hadde nok gjort meg veldig betenkt viss eg skulle prøve på flere barn...hadde iallefall krevd planlagt ks....

Annonse

Heisann :)

Mine er 10 år, snart 4 år og snart 7år... og nå venter vi nr 4 rett rundt hjørnet... tror jeg...

Hadde en SA i uke 12 i 2007, så dette er 5 graviditet..

Så nr 1, 4 & 5 er ikke planlagt, men veldig velkommen..

Gleder oss stort til den lille skal komme nå..

Sitter for tiden og kikker på 7-8 setere på finn.no og håper på å finne oss en bil snart :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...