Nikamo Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Tok en eggløsningstest seint i natt før jeg skulle legge meg - den ble positiv... Vekket mannen og var klare for å lage baby; men vi var så trøtte at det ble ingen suksess...! Testet på nytt i ettermiddag, og den var fremdeles positiv - denne gangen ble det baby-making Men er det fremdeles gode sjanser for at det skal klaffe? Siden testen fremdeles var positiv i dag, så burde det vel være en sjanse for at den satt?! Brukte digital test dersom det har noe å si - den gir i hvert fall et klart svar, i motsetning til de strekene jeg har prøvd å tolke tidligere... Litt rotete innlegg, men lurer vel egentlig bare på om sjansen for å bli gravid er like stor så lenge eggløsningstesten har smilefjes...?!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 ja dere kan ha goooode sjangser ennå du har ikke el før negativ el-test, men lønner seg å ha sex når du har positive tester da svømmerne bruker tid på å befrukte egget osv, så er ikke noe gang til å ha sex når den er blitt negativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå