Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 TR er 9 dager på overtid her.. å ingen tegn til TR heller, hva er det? Testet idag, negativ Kan dere eventuelt se når spiren sitter for meg? Hvordan svangerskapet går? kjønn? eller skjer du noe annet rundt meg ellers ? 14.12.90 (meg) 07.10.88 (han) Spår gjerne tilbake til de som tar seg tid Klem til dere jenter
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 når du spår, bruker du å sppå hvordan svangerskapet går til noen?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 tenker på at har ikke sett at noen spår hvordan d kommer til å gå, så tror det er ganske sjelden man får svar på d. lurer på om du kan se på meg? da har du vært kjempe snill:) lurer på om jeg er gravid nå, eventuelt når blir jeg gravid igjen? meg:07.08.83 han:03.03.82 kan desverre ikke spå deg, men har jeg kunne skulle jeg ha gjort d. tusen takk hvis du orker. janne
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har noen gang fått opp hvordan det kommer til å gå, ikke ofte jeg får det opp. Men det har faktisk hendet seg:) Så måtte jo spørre.. Ser du ikke på noe av det andre heller? Om jeg er gravid nå? eller når det sitter en spire? Til deg.. Føler veldig sterkt en graviditet rundt deg, så om du ikke er det nå så er jeg ganske sikker den sitter neste månede Får inn en gutt og en jente i live ditt, vet ikke om du har noen fra før? Kan hende det er de jeg føler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå