Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Trenger litt hjelp, hva tror dere: var hos legen igår pga bittelitt brun utflod. Han sa det ikke er noe å bekymre seg for og det er jeg glad for. Men så spurte han om jeg er trøtt, har større og ømme pupper eller er kvalm og jeg måtte svare nei på alt sammen. Han sa at han skulle helst sett jeg kunne svare ja for det betyr at livmor og foster jobber bra sammen. Jeg ble litt bekymra for at jeg liksom ikke er "gravid nok" ... selvom jeg skjønner at det er en teit tanke. Noen som heller ikke har symptomer som kan berolige meg litt? alltid fint å være flere ...
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 titter innom fra 2trimester her langt er du på vei da?
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 8 uker og 6 dager på vei. er det bra eller dårlig?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 vær glad du slipper de plagene.... plutselig kommer de.. trodde jeg var heldig og sku slippe unna men plutselig så kom kvalmen,ømme bryster, trøtt og sliten som bare det.. så ikke noe og bekymmre seg for
Gjest Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Jeg hadde nesten alle tegnene med førstemann, men denne gangen er det nesten ingenting. Vært litt trøtt bare, og noen humørsvingninger. Er ganske nervøs selv, lurer på hvorfor, spes. siden dette svangerskapet er så utrolig ulikt der forrige. Men jeg krysser fingrene for oss begge! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå