Snakkelittmeddeg Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Kjøper ferdig paibunn ) Kjøttdeig, tacopulver stekes. Blander 2dl creme fraishe, 3ss majones, 1 gul og 1 rød paprika og litt hvitløkspulver og pepper.. Blande dette sammen og legg over paibunnen. Du kan vel ta det meste av grønnsaker i som du liker.. Denne synes jeg er god hvertfall, og minste på 2 år gafler den i seg som om han aldri hadde fått mat før Serverer med salat og nachochips til =)
sologsommer Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Takk, men blander du alt av grøntsaker i creme fraishen? eller er det kjøtt, grønt og cremefraishe??
Snakkelittmeddeg Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 alt av grønnsaker først i cremefraishen så blander jeg det med kjøttdeigen etterpå =) den oppskriften jeg bruker står det tomater og... men ingen av oss liker det, så da kutter vi det ut
Mrs. X Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Bruker karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig (ca 400 gram). Blander i taco krydder og steker som vanlig med en løk. Blander 1 boks lett creme fraiche og et glass salsa, 2 dl ost,litt salt og pepper. Legger kjøttet i paibunnen og smører creme fraiche blandingen over. Pynter med cherry tomater på toppen. Noen ganger blander jeg inn litt feta ost også. Stekes i ca 40 min. Super godt og meget mektig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå