Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #1 Del Skrevet 23. januar 2010 jeg er gravid for 3 gang. fikk karftig bekkenløsning i 5 mnd første gang, og i 12 uke andre gang. nå er jeg 8 uker på vei og har kroniske smerter. alt gjør vondt, får ikke sove godt heller for det verker sånn. tenker at jeg likevel fungerer greit nok. vet hva jeg får til og ikke får til. må bare klare å leve med smertene. Nettverket mitt pusher nå på for at jeg skal sykemelde meg. de husker hvordan jeg hadde det sist, og de ser at jeg allerede sliter nå. problemet er at jeg begynte i jobb etter forrige svangerskaps perm for 2 mnd siden. var og sykemeldt stort sett hele forrige savngerskap, og det før der. så har dårlig samvittighet hvis jeg skal sykemelde meg igjen allerede. derfor spør jeg; hvor langt lar dere det gå før dere sykemelder dere? når er man "syk" nok? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141323470-hvor-ille-m%C3%A5-man-ha-det-f%C3%B8r-man-sykemeldes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre_prinsesser Skrevet 23. januar 2010 #2 Del Skrevet 23. januar 2010 Det er bare du som kan avgjøre om du har det "vondt nok"... Jeg skjønner du kan ha dårlig samvittighet, men det viktigste nå er at du tenker på deg selv og babyen. Jeg har ei fra før og er sykmeldt med bekkenløsning. Det som gjorde at jeg sykmeldte meg var at jeg ikke fikk gjort jobben min og alt jeg hadde igjen etter en lang dag var vondt. Nå kan jeg heller bruke den energien jeg evt har en dag på 3-åringen og mannen min. Det var de jeg fikk dårlig samvittighet ovenfor når jeg var så sliten etter jobb at jeg såvidt så på dem når jeg kom inn døra. Ta vare på deg selv sier nå jeg, og prøv å kose deg som gravid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141323470-hvor-ille-m%C3%A5-man-ha-det-f%C3%B8r-man-sykemeldes/#findComment-141323910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå