Nutta25 Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Tenkte å gi prinsen grøten til kvelds idag. Vi har holdt på med smaksprøver i 1 og en halv uke nå,og det går veldig fint! Men hvor kort tid før melk og legging er det greit å gi han kvelds grøten egentlig?!
Nutta25 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Er det INGEN som har noen erfaringer å komme med?!
IAdor Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har gitt grøt nå hver kveld i over en uke, og det går veldig fint. Jeg gir alt fra 1 time til kanskje en halv time. Men, da gir jeg gjennom flaske. Hvis du ikke gir gjennom flaske, så hadde jeg kanskje prøvd med 1 time eller litt mer før legging.
rima Skrevet 23. januar 2010 #5 Skrevet 23. januar 2010 Da vi begynte med grøt til lille ga vi det i 17-tiden. Han legger seg for natta kl 19. Nå har vi forskjøvet grøten til 18. Han er snart 7mnd. Lurt å ha den litt tidlig i starten sånn at magen får venne seg til dette "tunge" før det blir nattero..)
Nutta25 Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2010 han legger seg i 9 tiden.så da prøver jeg å gi han ca halv syv tenker jeg.. Går sikkert fint. Gir han jo ikke full porsjon enda,bare smaksprøv porsjonen. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå