Gå til innhold

Reisetrille til baby?

Bolle i ovnen [HØYGRAVID]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal mest sannsynlig ut å reise med baby når h*n er rundt to måneder, er det for tidlig/upraktisk å bruke paraplytrille da?

Har tenkt å kjøpe Emmaljunga city cross vogn, men denne er kanskje veldig stor og tung å ha med på fly og sånn?

Noen andre forslag til vogn/trille jeg burde velge med tanke på reise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paraplytrille kan man ikke bruke til babyer, for den kan man ikke slå ned i liggestilling.. Vi kjøpte en simo reisetrille..den kan man kjøpe mykbag til som ekstrautstyr.. jeg tror vi betalte 3000 for den, inklusiv fotpose, regntrekk og myggnetting..den er kjempegod å trille hvis det ikke er masse snø eller grus..den tar også mye mindre plass i bil/fly og slike ting og veier ikke mye heller!

Skrevet

Maclaren er en paraplytrille som kan brukes fra nyfødt. Ryggen på denne kan slåes helt ned. Jeg har den og er superfornøyd med den. Den selges på www.biteringen.no og babyshop

Skrevet

Hva med Titanium Breeze?

Den skal det være liggestilling på. Lurer på den selv, men de hadde den ikke inne i butikken når jeg var der så har ikke sett den selv..

Skrevet

Ja, titanum breeze har jeg sett på. Er det greit å bruke alle triller til baby, sålenge det er full liggestilling? Det er jo noen flere typer som har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...