Gå til innhold

lei av å kjenne ubehag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er lei av ha vond mage - sviende stikkende smerte... kvalmen er uutholdelig å natta er aller værst - sover jo nesten ikke,.... sukk... håper det snart blir bote - men regner med ha det slik en mnd til. er 8 uker i dag.

måtte bare syte litt... for føler ikke jeg kan syte til alle om mine plager så tidlig...

Hvordan har dere det på natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har mye vondt i magen, våkner en god del om natta, kvalmen er værst om morningen for meg, men har begynt å bli mindre kvalm nå de siste dagene, kommer å går ganske mye.

er selv 8+3

Skrevet

Hei hei! Det er lov å klage litt!!! Jeg er tøff med smerter, men kvalme.... der er jeg skikkelig pysete... Er 8 uker på mandag og har vært kvalm og kastet opp de siste 2 ukene.... Kjøpte meg sea band i går og var jo så sikker på at dette skulle funke. Og jeg tror kanskje det hjalp littegrann på kvalmen. Men så kom kvelden og da hang jeg igjen over do skåla.... LEEEIIII!!!!! Så mandag ringer jeg jordmor og bestiller meg akupunktur. Dersom du ikke har prøvd dette vil jeg anbefale det! Har mange venninner som har vært veldig fornøyd med det :-)

Håper det blir en litt bedre helg. Sove mye, spise jevnlig og satse på at kvalmen gir seg litt :-)

Klem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...