mor til to gullunger Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Kanskje litt teit formulering på spørsmålet men.. Det jeg lurer på er når man først har startet å blø litt tar det da lang tid før det fortsetter. En skulle jo tro at det starter med litt blod og at det øker gradvis. Har man først begynt å blø så stopper det vel ikke opp feks 3-4 dager før det fortsetter? Jeg hadde bittelitt blod for en uke siden og fikk litt i går også. Er fryktelig usikker her og blir veldig glad ( nok en teit formulering) om noen kan hjelpe meg. Håper dere forstår hva jeg mener.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 min erfaring er ihvertfall: min første SA var jeg nesten 12 uker på vei, hadde hatt litt små blødninger i 3 dager men det stoppet, sluttet da på en fredag.. søndag morning våknet jeg opp til verdens største smerter, begynte å blø mye, og det stoppet ikke skal jeg si deg.. endte opp med å "føde" fosteret på doen på legevakta. blødde igjennom alt jeg hadde. og da holdt det på å blø jeg i over 2 uker. min 2 SA var jeg 5 uker på vei ca og da plutselig begynte jeg bare å blø på kvelden.. ingen smerter ingenting det bare kom plutselig og det stoppet det sværre ikke heller.. da var det som en vanlig menstruasjon blødning..følte meg helt tom neste dag da, magen blåste seg inn, alt av syptomer ble vekke over natten. er gravid for 3 gang nå, trodde jeg var 4 uker på vei, begynte å blø igjen men var ikke så mye trodde jeg hadde en ny SA men kom inn til gyn samme dagen jeg ringte og da viste deg seg at det var en liten der inne på 7+5 og hjertet slo fint. blødningene var ikke noe farlig.. husker ikke helt hvor hu sa det kom i fra men kom ikke fra livmoren ihvertfall. viss det hjalp deg noe da !!
septermor Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Hei jeg hadde sa i fjor i uke 11. Det begynte med litt blod som ble mer og mer. hadde også menssmerter. På kort tid ble det tilsvarende mengde en vanlig mens som varte i ca 3 til 4 uker. før blødningen følte jeg også at livmoren ble "tung" og jeg mistet følelsen av å være gravid. Det er ikke uvanlig med små blødninger i et svangerskap spesielt hvis morkaken ligger nær livmormunnen etter hva jeg har forstått. Men blødninger bør alltid vurderes av en lege. håper det beste for dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå