Blinkimom Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 fortsetter du da å test til den blir negativ? Jeg føler jeg må det, for det varierer sånn hvor lenge den er positiv... Slipper egget siste dag den er positiv, eller rett etter?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 du har eggløsning når testen er negativ, lh må gå ned før at egget slipper. jeg tester til den blir negativ, som regel er den positiv i 4 dager til meg, av og til 3. så lønner seg å ha samleie når de er positiv ikke når den er negativ, størt sjangs får å bli gravid før en el.
Blinkimom Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Oki. Takk for svar ) Skjønner hva jeg har å gjøre de nærmeste dagene hehe
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 23. januar 2010 #4 Skrevet 23. januar 2010 hehe, lykke til, skal krysse fingrer å tær på at d sitter en liten spire hos deg snart:) sender masse babystøv:)
Blinkimom Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Takker Dobbel pergo denne mnd. Får håpe det gjør susen Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå