snillemamma1 Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Jenta mi (6 uker) har helt fra startet favorisert det ene brystet og mer eller mindre vegret seg for det andre. Brystet hun ikke liker tilbyr jeg stort sett alltid først, men veldig ofte nekter hun det helt, andre ganger tar hun litt fra det (men hun ligger alltid urolig og slipper taket hele tiden når hun dier fra det brystet). (Hun har ikke nakkeproblemer eller lign, så det er antagelig en annen forklaring). Poenget mitt er iallefall at jeg antagelig vil måtet amme henne fra kun ett av brystene videre hvis dette ikke endrer seg. Jeg kan slå meg til ro med dette. Men spørsmålet mitt til dere er: 1. Noen andre som har erfaring med dette og hadde dere isåfall nok melk? 2. Ble størrelsen på brystene VELDIG forskjellig og ble dette isåfall bare mer og mer synlig ettersom månedene gikk?
Pling1 Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hei, eg har liknande erfaring. Min gut er 6 veker i morgon. Han svelger vrangt nesten med det same frå eine brystet, og eg har nytta alternativ 2 + ammeskjold, det har fungert. Litt tungvint, men tenker å prøve det ei veke, også tilbake til 1.stilling for å sjå om det går betre. Eg har prøvd: Alternativ 1: tvillingstilling. Alternativ 2: han ligger på favorittsida si, men eg lener meg over slik at han får frå brystet han har problem med. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå