Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det min tur og reise snart. Jeg tester og tester med digital test, den blir jo aldri posetiv, i dag er det dag 16 etter mensen.

Tester og så med billigtester.no .Er det noen med erfaring på disse testene? Når jeg tester er det en svak først og så en sterk strek, ifølge bruksanvisning er det ingen lh- stigning.

Ja mitt spørsmål er da. Er disse digital testene til og stole på? Og det skal vel egentlig være to kraftige streker på testene fra billigtester.no

Jeg blir jo helt tulle rusk av denne ventingen. Sitter liksom klar til og bestille fly, men kan jo ikke det før posetiv test.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141322352-tester-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vært flere her på BIM som har mistet tur fordi de har benyttet strips, og billigere varianter av tester.

Jeg har brukt Clearblue sine digitale (kjøpt via billigetester.no), da er det ikke nødvendig å tolke streker, og det at de er litt dyrere er egentlig ett "spøtt i havet" i forhold til det å miste muligheten til å reise ned en måned.

Krysser fingrene for at du har ekstra lang syklus denne mnd, og at EL dukker opp snart.

Mulig du er som meg. Eggløsningstester fungerer ikke for min del. Eneste gangen jeg har fått klart positive eggløsningstester var da jeg var gravid.

Digitale tester ble aldri positive, mens billigstripsene ble gradvis sterkere frem mot eggløsning men aldri med kraftigere teststrek enn kontrollstrek. Jeg var avhengig av scanning hos gynekolog hver syklus for å vite når jeg hadde eggløsning (for jeg hadde nå altså det, upositive tester til tross).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...