Gå til innhold

Noe som har erfaring med å ringe soveKarin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 14 mnd og nettene går over stokk og stein her. Jeg er desperat etter å få nattesøvnen tilbake.

Prisene hennes er jo ganske drøye, så føler lissom ikke at 10 min telefonkonsultasjon med hu løser problemet. Eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i kontakt med henne. Og det med fantastiske resultater!!

jeg betalte 800kr for 2 telefonmøter. Husker ikke hvor lenge hver samtale var på, men de gjorde underverker for oss. De varte ivertfall mer enn 10min med alt jeg hadde på hjertet! :) :)

Jeg forklarte så detaljert jeg kunne hvordan situasjonen var, hva vi gjorde og ikke gjorde, hva vi hadde prøvd og hva resultater ble av alt vi hadde prøvd. spiserutiner, leggerutiner, ståopp rutiner osv osv ALT du kan tenke deg som påvirker søvn.

Hun analyserte dette og kom med tilbakemld og forklarte i detalje hva jeg skulle gjøre. Jaha tenkte jeg,,, nok et råd som garantert ikke funker. MEN hun vet hva hun prater om for knepene hennes har snudd hverdagen vår.

Og tro meg vi hadde prøvd alt. vi sov så og si ikke på 1 år.. så jeg vet hvordan det er når nettene går over stokk og stein.

Håper du finner råd og veiledning som fungerer. Alle barn er så forskjellige så det er ikke sagt at det er EN mirakelmetoder i slike situasjoner.

(jeg sendte henne forresten en mail i forkant der jeg forklarte mye, så hun var egentlig satt litt inn i situasjonen når hun tok kontakt med meg igjen for telefonmøtene vi hadde. )

Lykke til.

Skrevet

Ikke hatt kontakt med henne selv, men ei venninne hadde hjemmebesøk av henne, og forguder dama etter det :) Det var bare kaos tidligere, og etter konsultasjon ble livet helt forandret.

Vet ikke hvor mye de betalte for dette, men jeg kan love deg at hun hadde gjort det igjen :)

Om det er verdt det er det jo bare du som kan avgjøre, rett og slett et spørsmål om hvor desperat dere er :)

Skrevet

Men hva er rådene? er det noen som kan si litt om det?

Vet om en som var veldig fornøyd hun ringte til og med igjen med nr 2

Skrevet

Dere kan også evt. prøve familieomsorg.no. De er nye, men jeg har prøvd dem og fått god hjelp. De har ikke noe telefonnummer enda, men man kan sende mail,så ringer de opp. :)

Skrevet

Vi har hatt henne på hjemmebesøk. Det var veldig dyrt uten resultat! Vi har en datter som kastet opp hver gang hun gråt mye, så skrikekuren mente vi ikke var noe for oss. Vi spurte på telefon om hun hadde andre løsninger på søvnproblemet. Hun svarte at hun hadde individuelle løsninger for alle. Det hadde hun absolutt ikke! Hun har en løsning på søvnvansker og det er at barna gråter seg i søvn (selv om de kaster opp tre ganger på 10 minutter). Hennes teorier kan man fint lese seg til uten å kaste bort flere tusen på det...

Skrevet

rådet hun ga til oss som ga store resultater var å legge lillegull tidligere. kl. 19 var for sent for han.

så vi startet kveldstellet kl. 17.30 og fikk han i seng til senest halv 7.

bare den endringen gjor nattesøvnen mye roligere.

Hvis han våknet på natta så surket han litt, og sovnet mye lettere igjen enn tidligere.

han fikk heller ikke sove etter 13.30 på dagen.

dette er bare et rask sammendrag av hvilke råd hun ga oss og de funka for vår lille venn.

Vi er henne evig takknemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...