Gjest Skrevet 23. januar 2010 #26 Skrevet 23. januar 2010 NYDELEGE! Og at dei bruker den som er trønderbunad no er meg heilt uforståeleg når eg ser kor fantastisk vakre desse er!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #27 Skrevet 23. januar 2010 Karoline er faktisk den fineste jeg har sett i finnmarksbunad. Den stygge bunaden ble jo faktisk fin ; )
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #28 Skrevet 23. januar 2010 Grønn nordlandsbunad! Fantastisk grønnfarge. Jeg syns spesielt den er fantastisk fin til brunetter:) Når jeg ser folk med grønn nordlansbunad, syns jeg de lyser opp vedsiden av div. andre bunader:) Skulle ønske jeg hadde den selv. Trønderlagsbunaden syns jeg desverre er forferdelig stygg:s *No offence* ;p
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #29 Skrevet 24. januar 2010 Takk for mange fine svar : ) Tar gjerne i mot flere meninger.
sjøsamen Skrevet 24. januar 2010 #30 Skrevet 24. januar 2010 Jeg har finnmarksbunaden selv og synes den er nydelig, synes sølvet er utrolig spesiellt og flott. Men har du sett kystfinnmarksdrakten? den er flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå