*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 er så spent på hvordan UL opplevelsen din ble denne gangen? Du har vært på privat UL har du ikke? håper du vil dele opplevelsen med meg!
pittrine Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Hei hei=) Tusen takk for at du spør=) Hadde en super fin opplevelse nå. Var på privat UL nå ja. Vi var inne i en time og han vi var hos tok seg god tid og folklarte alt vi så. Vi fikk med 8 fantastike bilder og like mange vido klipp. deriblandt et hvor vi ser lille trille sparke alt han/henne har hehehe. Alt så ut som det skulle og han kunne ikke finne noe feil. SOm man kan finne på denne tiden da på UL: Grunnen til at bildene kunne bli litt uklare hos meg er for at morkaka mi ligger foran og da må man jo se igjenom mere vev enn om den lå litt anderledes. Han kunne ikke se hva det var med sikkerhet da. Men skulle han tippe måtte han tippe på jente for han så ingne tissemann, men som skalt ville han ikke si det med sikkerhet. Kna fortsatt være en liten gutt som ligger der men som bare re litt sjenert=) =) Volvat anbefales på det sterkeste=) =) Der koster men er så aboslutt vert det.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 så godt å høre at du ble fornøyd:) har også morkaka foran,men bildene ble bra:) hvor mye betalte du? Skal på 3d UL 01.februar,gleder oss masse! oppdaterer med bilder på bloggen min når jeg har vært der om du vil se: linyen.blogg.no klem:)
pittrine Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 HEI=) =) Bildnee ble ganske så klare denne gangen i forhod til sit her oxo ja så hva hun dama på sykehuset drev med er vanskelig å si. HUn hadde nok stått opp med feil bein og var premenstuel på samme tid. hehehehe. Jeg betalt 1655. Dyrt med så absolutt vert det=) Blir spennende med 3D da=) Hvor langt er du på vei??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå