Klasikkeren Skrevet 23. januar 2010 #1 Skrevet 23. januar 2010 Hei på dere her inne! Jeg er 9+4 i dag og har vært i god form hele tiden. Ikke kvalm, ingen humørsvinginger. Har vært litt trøtt til tider, men jeg er ikke noe A menneske til vanlig heller.. Syns magen ser litt annerledes ut, men mistenker at det er julen + en lang ferie etterpå som har skylden Føler meg litt oppblåst, rett og slett. Hadde det ikke vært for litt ømme og større bryster, så hadde jeg ikke trodd jeg er gravid. Andre som føler dere sånn??? Skal på UL om 10 dager. Det skal bli godt å få konstantert at det lever noe der inne!! Er supertakknemlig at jeg er i god form, ville ikke ha byttet det ut mot noe, men vil bare vite om jeg faktisk er gravid
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Nå er jeg bare 6 uker på vei, men ser ikke så mye mer til graviditeten enn en litt oppblåst mage, småtrøtt og ømme pupper Og vet du, det er helt fantastisk! Var slik med første mann også! Kos deg med UL!
Meg og alle gutta Skrevet 23. januar 2010 #3 Skrevet 23. januar 2010 Jeg er 10+5 i dag, og kjenner ingen verdens ting selv. Hadde litt ømme pupper fra 3 uker til 8/9 uker, men nå har det gått over også. Var til privat ultralyd da jeg var 9+3 for å sjekke at det var liv laga, og der lå det en liten krabat med en bankende hjerte og alt så fint ut. Kjenner jeg blir litt bekymra selv. Eneste jeg merker er at jeg er litt trøtt og veldig sliten, men sånn har jeg stortsett vært de siste åra uten at jeg helt vet hvorfor. Skal på en til ultralyd 16 februar, når jeg er 14 uker på vei. Hehe blit helt tullete og bekymrer meg kanskje unødvendig. Men man leser og hører om de som har murringer, ømme pupper, kvalme osv hele tiden. Jeg er førstegangs gravid, så har ikke noe å sammenligne dette svangerskapet med fra tidliger. Men alle er vel forskjellige og vi er nok bare heldige som slipper unna de værste plagene. Alt er nok i skjønneste orden skal du se
Klasikkeren Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2010 Tusen takk. Det er godt å høre:) Skal ikke klage på å være i god form akkurat Det som skape mest bekymmering nå er pitte litte gran blødning i går etter en treningsøkt (og sex kvelden før), samt litt blødning i dag. Hmm.. velger å håpe på det beste.. leser her inne at det er mange som opplever det samme. Får ikke sjekket noe enda, da jeg er på ferie, langt langt unna legen min Må innrømme det blir lange 10 dager til UL!
Klasikkeren Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2010 Det er godt det ikke bare er meg Nå skal jeg konsentrere meg om å være gravid, og ikke bekymre meg om noe. Må nok unngå å lese om alle SA som mange opplever. Blir helt tullete i hodet..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 23. januar 2010 #6 Skrevet 23. januar 2010 Det er som du har fått med deg endel som har opplevd SA og har behov for å dele dette..i mange tilfeller ser du også at det er samme fortellingen flere steder...men du må huske å sette dem i sammenheng med alle andre som faktisk IKKE har hatt dette og som IKKE har delt historien som gikk bra! Kos deg med graviditeten, du får tidsnok tid til å bekymre deg for alt annet når du har blitt mamma
lin76 Skrevet 23. januar 2010 #7 Skrevet 23. januar 2010 Haha, med førstemann følte eg ingenting før eg merka det første sparket - og då var eg nesten fem månader på veg! Så nyyyyt at du ikkje er blant dei som heng over doskåla, og lukke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå