Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 23. januar 2010 #1 Del Skrevet 23. januar 2010 Gled dere, herlig å ha et lite gull å kose med i sommerdagene! Lykke til alle sammen, dere har mye kos i vente! Også en spesiell hilsen til Smilemusa Glad i deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine, Stolt Tvillingmamma<3 Skrevet 23. januar 2010 #2 Del Skrevet 23. januar 2010 Ja gjett om jeg gleder meg;) Blir kjempe kos med ett lite gull å kose med:) Ønsker også alle andre lykke til;) En spesiell hilsen tilbake til deg Mamman til Emilie <3 Glad i deg også snuppa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMe-i-Magen Skrevet 23. januar 2010 #3 Del Skrevet 23. januar 2010 Så kjekt! :-) Jeg er førstegangs og har mens termin 22. juli. Blir alene grunnet ferskt brudd med barnefar så har 1000 spørsmål og tanker rundt det hele - veldig kjekt å høre at det er ekstra kos å få sommerbarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2010 #4 Del Skrevet 23. januar 2010 gleder me g vilt 1gangs her og etter mens termin er termin 2juli.. er sommer barn selv.. mamma hadde termin 1juli med meg,men jeg kom ikke før den 12.. hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenpia Skrevet 23. januar 2010 #5 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg ble unfanget på akkurat samme dag som min egen baby ble. Vet helt sikkert at ungen ble lagd den 1 november, og mamma vet også garantert at jeg ble lagd på den datoen. Det kan jo bli spennende å se om mitt barn får samme fødselsdag som meg. Jeg ble født 7 august, men terminen er den 27 juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. januar 2010 #6 Del Skrevet 23. januar 2010 helenpia det blir moro og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 24. januar 2010 #7 Del Skrevet 24. januar 2010 Åååå, jeg gleder meg kjempe masse til å få sommerbarn! Var planlagt å få det, så var kjempe heldig med spire på første forsøk!! Termin 1.juli utifra mens, så blir spennende å se Skal på UL nå 28jan, SPENNENDE !! Håper jeg får vite kjønnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå