Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 Bruker ikke noe foreløpig, men har ikke sex enda heller.. Vurderer å kjøpe en ladycomp..
Nory Skrevet 24. januar 2010 #3 Skrevet 24. januar 2010 Hva er ladycomp?? Sønnen min er 3 mnd nå og vi har ennå ikke hatt sex og tenker heller ikke begynne med prevansjon, evt bruke kondom de få gangene vi kommer til å ha sex når den tid kommer. Frister ikke så mye med ammepupper og kropp som fremdeles ikke er på stell.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 ladycomp er en sånn som måler temperaturen og så kommer fram til sikre og usikre perioder..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Enn så lenge så bruker vi kondomer. Jeg driver å leser på hva annet vi skal begynne på som er sikrere enn det, selv om jeg har aller mest lyst til å sterilisere meg.
Januarprinsesse Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Her går vi nok for spiral tror jeg, Var det jeg hadde før vi begynte å prøve, og var veldig fornøyd med det. Eneste som er aber med det, er at det ikke er veldig lettvint om vi skulle bestemme oss for å prøve igjen... Føles ikke egentlig greit å ta den avgjørelsen enda, i og med at gutten bare er 3 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå