Gå til innhold

Ville dere kjøpt reima-dress på salg nå for å ha til høsten?

Anbefalte innlegg

I vår lokale baby-butikk så har de nemlig kjempefine reima-dresser til halv pris (400,-) Tenkte det kunne være lurt å kjøpe nå, for det blir vel mer enn nok av utgifter til høsten utenom. Men vet ikke om jeg tørr sjanse på str

Fortsetter under...

Tanken har slått meg og tror nok jeg kommer til å gjøre det om de har salg til jeg har fått lønn.

Det er det som har hindret meg også. Bruker 62 nå så kanskje 74/80+, nei jeg vet ikke

ja, dersomd et er Reima du vil ha, så ville jeg helt klart kjøpt nå. Men tenk også på at til høsten kommer det nye modeller med nye farger. Har hatt venninner som har kjøpt på salg og så blitt hekta på den nye. Da har de kjøpt nydressen likevel... Jaja, for den som har flust med kroner er nok det ok.

Nei, gå for salget, tenker jeg. For min del ville jeg satset på parkdressen str 86.

Vi har allerede vært ute og kjøpt dress vi... =)

Køpte en reflex(??) til 299,- Snuppa her er ikke blant de største så vi satset på 80. Den var heller ikke så tjukk så tenker det blir en (sen)høst dress. Lurte på å kjøpe en til tjukkere, det blir sikkert 86.

Tenker å gjre de "kuppene" jeg kan nå, til høsten og forhåpentligvis bhg start skal jeg love deg pengene får ben å løpe på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...