eplekuli Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Min lille sønn på 3 mnd skal operere leppa si i slutten av feb på rikshospitalet! Noen som har vært gjennom dette, og vil dele erfaring med oss.. Vi gruer oss veldig.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2010 #2 Skrevet 24. januar 2010 hei. jeg har en sønn som er født med dobbelsidig totalspalte:) han har nå hatt 2 operasjoner og er 15 mnd.. vi hører til haukeland og han var til leppelukking når han var 5 mnd:) dette gikk kjempe bra, de er så utrolig flinke. er helt fantastisk at de får det til så bra. forstår godt du engster deg og det har du lov til, jeg tror du vil bli positivt overrasket over hvor lett man takler det når man er i den situasjonen.. vi er også en gruppe på facebook, leppe-og ganespalte der kan du få mange gode råd. lykke til:)
Ella & gull med smilehull Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Min sønn ble operert på Riksen i november 08. Det gikk kjempefint. Var noen litt tyngre dager med mansjetter og uten smokk, men det gikk mye lettere enn hva jeg hadde forventet. De er kjempeflinke på Riksen, både til selve operasjonene og til å ta vare på både barna og foreldrene midt oppi dette. Du kan ta kontakt med den som er fylkeskontakt i ditt fylke hvis du ønsker å snakke med noen som har vært igjennom dette før. Oversikt over fylkeskontakter for leppe/ganespalte-foreningen finner du på www.lgs.no, eller så må du gjerne sende meg en pm hvis du lurer på mer eller bare vil snakke litt rundt opplevelsen av det hele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå