Gå til innhold

Da har jeg starta min vei mot et mulig donorbarn.

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Jeg har fulgt med på forumet her siden slutten av 2008, og hadde da bestemt meg for å sette i gang prosessen for å få et barn. Men så visste det seg at jeg måtte gjennom to store operasjoner med påfølgende opptrening i 2009 så jeg måtte legge ting på is.Nå er det unnagjort og jeg er klar for å starte prosessen og siden jeg nå har rukket å fylle 40 så må jeg få fortgang i ting. Har bestilt meg time hos gynokolog for å få time for undersøkelse og prøver for finne ut om jeg har en reell sjanse til å få ønsket mitt oppfylt. For er sjansene ikke tilstede så er det jo bare å glemme. Har bestemt meg for å bruke CFC siden jeg har litt PCOS problematikk, så jeg har sendt avgårde en mail til dem i dag som jeg håper jeg snart får svar på. Bruker de å være rask å svare på CFC?. Er det noe ventetid for journalsamtale med lege? For i såfall så kan det jo være greit å bestille tid ganske snart.

Kommer nok tilbake med flere spørsmål ol. etter gynekologtimen.

Mvh Merehei

Fortsetter under...

Hei

Spennende avgjørelse du har tatt:)

Jeg sendte mail til CFC på en mandag og ba dem sette opp en time for journalsamtale, og fikk tid fredag samme uke. Mao veldig raskt.

Samtalen var unnagjort på under 5 min. Enkelt og greit.

Siden du nevner pcos problematikk anbefaler jeg deg også å sende tilsvarende mail til Trianglen.

www.trianglen.dk

De er dyktige og kan vise til gode resultater,og har også svært god erfaring med pcos.

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...