Mrs. X Skrevet 22. januar 2010 #26 Skrevet 22. januar 2010 Kom på at Isbilen hadde en fantastisk god pære is som jeg ikke tror finnes lenger...
Verbena Skrevet 22. januar 2010 #27 Skrevet 22. januar 2010 Pæreis.. den sikkelige altså, ikke sånne teite etterligninger!!!
litakine og Theodor Skrevet 22. januar 2010 #28 Skrevet 22. januar 2010 peanøtt-crisp sjokoladen til freie (i 100 og 200 grams plater) og b¨lå lakrissnører
Potetstappe Skrevet 22. januar 2010 #30 Skrevet 22. januar 2010 SOHO sjokoladen Shio brusen Salte lakrissnører Den grønne french frise 5 high sjokoladekake
Libido- Skrevet 22. januar 2010 #31 Skrevet 22. januar 2010 Salte lakris snører De plastgrisene/dyrene fra kideregg med mini kinderegg inni Rosa hobby og LAYS potetgull!!! det har aldri vært i butikkhyllene her, men håper det kommer. Da slipper jeg å be alle som skal til utlandet om å kjøpe med pottis til meg =)
hippopotamus! Skrevet 22. januar 2010 #32 Skrevet 22. januar 2010 En lav kalori ( tror jeg) sjokolade som het Lo Go eller noe lignende. Syns den var kjempe god. Og popcornet til særlandschips, med cheddarost, sykt god. Fikk fatt i en nesten like god en liten stund på ultra men det er over et år siden og de har ikke tatt den inn igjen:( Men selger ikke nesten alle butikker Lays nå? Har sett det på hvertfall 7-elleven, Mega og Ultra.
Monajenten Skrevet 22. januar 2010 #33 Skrevet 22. januar 2010 Ohhh de tyggispakkene var dødsgode!!! Jeg savner de salte smurfedropsene (sånn gul pakke) og salte snører (blå pakke.)
Manhattan skyline Skrevet 22. januar 2010 #34 Skrevet 22. januar 2010 Å herregud, ja de i blå pose!!!!! De supersalte. Kunne dødd for dem.
Manhattan skyline Skrevet 22. januar 2010 #35 Skrevet 22. januar 2010 Jeg savner Stupedama. For hun er vel borte nå? Har ikke sett henne på et par år, nemlig.
stjertløvetann Skrevet 22. januar 2010 #36 Skrevet 22. januar 2010 Jaaaaah! De gule smurfedropsene! De var kjempegode! *savne*
juhuuuu Skrevet 22. januar 2010 #37 Skrevet 22. januar 2010 De originale Hubba Bubba-smakene, med bl.a. cola-smak som kom i brun pakke og lakrissmak i blå pakke. Det var digg, det! Og så de gøyale tegneserie-reklamene med Hubba og Bubba bakpå Donald! Ah, det var tider...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. januar 2010 #38 Skrevet 22. januar 2010 bugg! hvor ble det av bugg og de pinneisene med jorbærfyll og sjokoladetrekk. de var helt fantastiske! og pære is. is generelt. all is burde vært tilsalgs til envær tid
melkekua™ Skrevet 22. januar 2010 #39 Skrevet 22. januar 2010 Riegel og den andre i samme str, men annen smak og navn. Blues-sjokoladen 5 minutt ja *sukk* Snackpack *snurt over at den er borte* ISBRE...hvor ble det av den a'? Soho har jeg aldri smakt tror jeg.....men har hørt mye snakk om den...
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #40 Skrevet 22. januar 2010 Jeg fant Shio brusen i Sverige!! Hvertfall den med ferskensmak. Overlykkelig jublende glad da jeg fant den, og mektig skuffet når jeg smakte på den :/ den var ikke slik jeg husket den! Myyye bedre før!! Jeg savner også riegel sjokoladene, både blå og rød. Stupedamen. Så savner jeg de peppermyntedropsene som var i en hvit og blå pose. Mulig den var litt rød også..... Den blå pakken med lakris-snøre. Fant ikke den i Sverige engang, så den er vell helt ute?
Libido- Skrevet 22. januar 2010 #41 Skrevet 22. januar 2010 Stupedama og ufo selger de på kinoen her.. de har masse "gammelt" godt =)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 22. januar 2010 #42 Skrevet 22. januar 2010 Bugg Lakris i "diamant" form, i små poser Pære saft, gøy Strø til å ha på kaka, tutti frutti i en liten blank boks med orange lokk Kaptein sabeltann potetgull, var vel sørlandships
Lillesnuppis Skrevet 23. januar 2010 #43 Skrevet 23. januar 2010 Masse jeg savner fra gode gammle dager. Black cat ( sort søt lakris tyggis) Shio fersken Rigel Saftposer i rød, brun, hvit, grønn og gul ( fryste) Den orginale Buggen som kunne deles i 2 og var rosa ( den var rosa før den ble hvit) Tenor pastillene. Sorbits ( blå og brune) Hubba Bubba ( blå som var i lakris smak) Zebra dropsa. ( svarte å hvite med lakris smak, Kunne kjøpes enkeltvis) Champagne dropsa med bruspulver kjerne. ( kunne også kjøpes enkeltvis) Lift brusen. ( sur sitron smak.) Døds god Åsså Robin Hood tyggisen. ( Var i store plater) Skulle også ønske som en annen over her at Lays chipsen kom til Norge. Dem med ost&løk. Kjempe god. Kjøper mange poser av den da jeg er i Sverige :-) Masse annet jeg også savner, men kommer ikke på noe mere.
Minesmå:)+en til! Skrevet 23. januar 2010 #44 Skrevet 23. januar 2010 Hapå sjokolade, den mørke! NAM.....
## :D ## Skrevet 23. januar 2010 #46 Skrevet 23. januar 2010 Gul smurf og blå HubbaBubba, den som smakte lakris:) Og så hadde butikkene en stund noen poser med sukkertøy. De var litt store og med forskjellig fruktsmak. Inni var det mykt fyll. Husker ikke hva de het.
frk.velandre Skrevet 23. januar 2010 #47 Skrevet 23. januar 2010 lays potetgull har di i norge nå.. sykt godt potetgull. her jeg bor selges det på Coop extra. beste potetgull som fins.men svindyrt da!! Husker en brus og en is som het cocca bahia (husker ikke hvordan det skrives) den var hvit- eller sånn hvitgrå saft-is. nyyydelig god husker jeg
Gjest eelis+kian Skrevet 23. januar 2010 #49 Skrevet 23. januar 2010 En sjokolade som jeg IKKE klarer å huske navnet på. Den var i butikkene for 5-6 år siden. Det var kjeks inni, med sånn sjokolade"nougat" rundt, og sjokolade utenpå. Det fantes med mørk kjeks og lys kjeks. Den var såå god!!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 23. januar 2010 #50 Skrevet 23. januar 2010 En liten sjokolade jeg ikke husker navnet på! Fikk den alltid på et sted hvor vi gikk på ski. Like stor som Et lite Eventyr, men tynnere. Delt i små ruter (som hadde kanter) Ble lissom litt spisse kanter når man delte den i to. Dette er MANGE år siden jeg har sett, sikkert 15, minst! Også en sånn gul sak med hvitt pulver oppi. Stod en lakrisstang oppi som stakk ut av "røret". Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå