Melle *prøver på nr 2* Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Jeg har Selges etter fantastiske resultater, 20 uker på vei nå <3 ----- Selger min babycomp! Denne har gitt fantastiske resultater for oss! Ble gravid på første forsøk Babycompen gjør temping enklere. Den regner ut alt for deg, lengde på syklus, antall dager i lutealfase, viser hvilke dager du er fruktbar og ikke. Før eggløsning gir den estimert dato for EL, etter el gir den bekreftelse på når el var og om samleie klaffet tidsmessig, hvis du registrerer samleie. Den gir også kjønnsprognose (som stemmer for meg) og termindato hvis du skulle være gravid. Etter ett par uker indikerer den om den tror du er befruktet, og så noen dager senere gir den bektreftet beftrukting (som graviditetstest). Det eneste du gjør er å måle temperaturen i munnen i ca 40 min hver morgen før du står opp. Babycomp er altså en slags fertilitetsmonitor, hormonfri prevensjon/babyplanlegger, EL-test og graviditetstest og terminkalkulator i ett. Den vil kan også vise om du har nedsatt gullegemefunksjon eller kort lutealfase, som du kan ta opp med legen din. Begynn helst å tempe 2-3 mnd før prøvingen starter, så har babycomp full kontroll på syklusene dine. Selges med temperaturmåler, lader (lad en natt, batteri i ca 1 mnd), norsk bruksanvisning og pose. Ønsker 2500,- for den (nypris 6590,-) Les mer om babycomp her: http://www.pfc.no/category.php?categoryID=121 ------- Send PM om du er interessert
Melle *prøver på nr 2* Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 skulle selvfølgelig stå 40 sek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå