Miss Foster Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Som den store grønnsaksentusiasten du er kjære Patetica, selv om du i dag har brukt tida på å plante bær, har du nå funnet ut om ei nepe er ei nype når nabon er prøvd, eller var det nabon som syntes du var ei nepe da du ikke ville ha nypa hans? Eller danset nabon med macarena? Og hvorfor poppet Nacho opp i hodet mitt nå når jeg tenkte på nabon?
Patetica fåkksi Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Faen, din røy! Du gjorde det! Forresten, aner ikke hva du snakker om og hvor du har dette fra.
Miss Foster Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 Nei ikke sant?! Ikke jeg heller - tar det i fra hodet mitt.... eller er det noen som forstyrrer meg når jeg egentlig burde jobbe...... hmmmm - åkke som, la oss alle rope Sergioooooooooooooo, og se hva som skjer? Dukker da nypa, nepa eller nabon opp? Eller bare noen tomater som tror de er frukt mens de egentlig er bær, samtidig som nypa plutselig fikk splitta personlighet da Patetica påstod hun var ei nepe.....? hmmmm - livets mysterier.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå