Musemor med tre søte små Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Dere med Angelsound, hva bruker dere mellom den og magen? Olje, vann, gele???? Og hvor tidlig hørte dere noe? Var å kjøpte min idag, gleder meg til å prøve den. Riktignok sa mannen i butikken at den ikke fungerer før uke 12, men tror nok jeg kommer til å prøve den lenge før det. Kanskje allerede i kveld, kanskje jeg er heldig. Selv om jeg bare er 9+2
JeLa87 Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Ville anbefalt å vente. Så slipper du å bli skuffa. Jeg var hos legen i dag, er 10 uker på vei og hun fant ingen ting med doppleren sin. Fosteret beveger seg nemlig ikke opp fra bekkenet før i ca uke 12. Tror de fleste bruker aloveragel eller liknende mellom magen og apparatet:)
Zeke Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 jeg bruker aqua gele, billig i butikken å fungerer heilt topp.
Hekta Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Jeg har brukt babyolje og vann (ikke samtidig). Det er så godt som ett fett hva du bruker, bare det er væske Noe spesialprodukt trengs ikke. Jeg hørte selv første gang med angel sound rundt 11 uker etter flere misykka forsøk. Det tok tid å finne den for h*n ligger så langt nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå