Gå til innhold

søskenvogn.Noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente som snart blir to, og får ei til nå i mars....Lurer på om noen her har brukt carena eller troller sine søskenvogner med mykbag i feks.........Disse er jo relativt rimelige, og den skal jo brukes hovedsaklig i helger og ellers bruker jeg vanlig dypvogn..... Noen som har lyst til å dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har hatt brio doubble wave...og er kjempefornøgd med den=)

elles finn du mange billige på finn.no

Skrevet

babytravel sin var suer og billig. kunne og ha dyp hardbag i den vent mot deg. ellers så brukte vi acta graco quattro duo tour når de ble eldre. super den og og mer lett i butikker osv

Skrevet

jeg har kjøpt phil & teds sport vogn.... med søskensete...

den er genial... er så fornøyd med den;-)

har ei på snart 3 og en gutt på 3 mnd...

bruker den hele tiden...;-)

tar liten plass i bilen og er enkel å håndtere på shopping.... (vanlig størrelse på vogn, barna sitter jo bak hverandre...tvillingvogn f.eks går jo ikke i bredden flere plasser.) den er også god i tur terreng...

Skrevet

Våre 2 blir akkurat som deres når nestemann kommer i mars og vi har kjøpt Teutonia Team S4 (tror jeg den heter) brukt på finn. For meg var det uaktuelt å kjøpe en som ikke hadde svingbare hjul foran eller som ikke var vendbar eller bakovervendt. Den skal brukes til henting og bringing i barnehagen, så jeg vil kunne snakke med eldstemann på veien.

Har brukt den med jenta vår naboen eller en fetter noen ganger, og er veldig fornøyd så langt.

Men det kommer vel an på hvor mye du kommer til å bruke den, og til hva. Skal du ut og inn på buss eller trikk ville jeg nok helle ha valgt en liten vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...