Gå til innhold

Overlykkelig, er det lov ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1 MA og 2 SA i 2009 er jeg garvid for fjerde gang, og var på UL i dag. Nervene var i høygir og veldig spent på hvordan det stod til. I følge siste mens så var jeg 10+2 i dag, jeg har vært mye kvalm og har hatt en del gravid symptomer.

Og svaret på UL i dag var til å felle en gledestår av, der var det en liten krabat som lå å sparket og bokset - for en fantastisk følelse ! UL satte tiden litt tilbake, og gyn. mente jeg var 9+3. Alt så veldig fint ut, kun at setet var litt lavt. Noen som har hørt dette tidligere? Jeg var i lykkerus, og glemte å spørre mer om dette akkurat der og da :s

Jeg håper jeg kommer meg igjennom dette, det er det største ønsket !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har du all grunn til :)så deilig følelse det er :) dette fortjener du etter alt du har vært igjennom..håper og tror alt vil gå fremover..

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med om hvorfor sete er litt lavt..

tvi tvi og kjempe lykke til:)

dette går den riktige veien..

klem

Skrevet

Jeg tror jeg har fått forklart rikitg hva det betyr at setet er lavt. Det er rett og slett at fosteret ligger lengre ned enn normalt, men samtidig så er det 40% av gravide som har dette. Så det skal ikke være noe fare :-)

Skrevet

JAAA=) Du har ALL RETT til å være overlykkelig!! Så bra at du skriver dette innlegget, for det er så mange triste innlegg å lese hele tida om folk som er bekymret (meg inkludert) De siste dagene har jeg begynt å føle meg overlykkelig jeg også, og har virkelig tro på at dette skal gå bra:) selv om jeg hadde en miniblødning med et par små klumper i for 3 uker siden.. men satser på at ALT er greit likevel:) Vi skal bli mammaer!!! JuhuuUU!;)

Skrevet

klart det er lov!! er en fantastisk tid vi har forran oss,og viktig å fokusere på det positive!! masse lykke til framover=)

Skrevet

Selvfølgelig er det lov!!!! :D

NYT det at alt så bra ut, du har faktisk en frisk liten baby i magen!!!!

:D:D:D

Skrevet

Tusen takk til dere alle :-)

Det er jo en herlig følelse !! Vi er heldige.

I morgen er jeg 10 uker, og symptomene er her fortsatt. Føler av og til jeg blir mer kvalm enn hva jeg har vært tidligere, men det som er nå er en hodepine uten like. Men samtidig så er jeg ikke i stand til noe, så tiden min går foran tv'n eller pc'n! Så det kan nok ligge noe der. Jeg skal i hvertfall ikke klage på symptomene, er heldige som har de :-)

Lykke til, til oss alle !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...