Rampongi Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Piraten på 4 mnd har sovet duppene sine på eget rom i to dager og i går natt som hun på rommet sitt på natten også. Det gikk kjempefint! Hun pleier å sove fra 2400-0900 med to matpauser klokka 0600 og 0900, mens i går tok jeg henne ikke opp etter duppen klokka 2100 og hun våkna som vanlig 30 min etterpå og ville opp, men jeg roa henne og jaggu sovna hun igjen. Jeg ga henne mat i 2400-tiden også sov hun til 0600 og videre igjen til 0800. Herlig at det gikk så fint første natta synes jeg. Da er det artigere å prøve i natt også. Helt frem til nå har hun sovet i vognbagen rett ved senga vår, det er det slutt på. Hurra! Tror både pirat og sjørøverforeldrene sover bedre nå ) hilsen happy ramp!
Gjest Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Så flott da!! Sover hun i egen seng på rommet sitt, eller er hun enda i vognbagen? Har planer om å flytte min lille krabat inn på eget rom snart også.. men kan jeg spørre hvordan du gjør det på natta - har du babymonitor stående på, eller bare satser du på at du vekkes av jenta di? Min har ganske kraftige lunger så regner jo med at jeg vil våkne, men tenker at det kanskje er greit å ha på babymonitor fordet...
Rampongi Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2010 ja, hun sover i egen seng. vi har rom så nærme at jeg våkner av lydene hennes før babycall slår inn. I natt brukte jeg kun ørene og det gikk fint Brukte babyall de første nettene.
Gjest Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Da satser jeg på babymonitor de første nettene og ser hvordan det går. Rommet er jo vegg i vegg med mitt så bør jo klare å høre henne... Er så bra å kunne dra nytte av andres erfaringer altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå