Gå til innhold

blir gal!!!

sepgutt10<3novjente11

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir faen litt forbanna og faktisk litt lei meg av venner el fam som ikke kan være glad på mine vegne at jeg faktisk har blitt gravid. alle sitter bare å sier at det ikke passer, at jeg ikke kommer til å greie meg økonomisk, at jeg er bare dum som ikke kunne ta ferdig utdanningen min før jeg fikk unge. men nå er det så mye annet bak der, utdanningen min blei utsatt uansett fordi jeg har blitt mobbet på jobb og hadde alt for lange dager på jobb så det gikk både ut over rygg og knær. jeg ble både psykisk og fysisk utslitt. jeg og samboeren min har alltid ønsket å få oss en unge og snakket om det lenge og har hatt to SA på ett halvt år. Så begynner folk å slenge med leppa igjen at jeg aldri skulle funnet på å bli gravid, at kroppen min ikke kommer til å greie det og at jeg ikke er klar for det at jeg ikke veit hva det innebærer å ha en unge. jeg veit at det ikke bare er en drøm alltid men jeg skjenner det på meg sjøl at jeg er klar for dette her. Føler jeg ikke får noen form for støtte. Jeg veit det at hadde vært greit å fått ferdig utdanningen sin men jeg veit ikke om det jeg holder på med nå er egentlig det jeg vil, derfor ville jeg ta meg en pause..vi sliter jo ikke økonomisk i fra før av og om en mnd får samboeren min en ny og bedre betalt jobb..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bry deg om hva andre folk mener. Stå på og gjør så godt du kan.

Du får bevise for dem da vettu;) Lykke til.

Skrevet

Næsj.. Ikke bry seg om hva noen andre sier!! :-) Og utdanningen kan du fullføre senere!! Intet problem!! :-) Kommer til å bli så bra dette atte! :-)

Skrevet

synes dette var fælt å høre, aner jeg ett snev av sjalusi på vennene dine?uansett så virker det som om du har tenkt godt igjennom det å få barn, å hvis dette er hva du vil. så go for it.. Lykketil med den lille, du skal nyte det å gå gravid. å om ikke andre også kan gjøre det for deg, hadde jeg bedt de holde seg langt unna!

Skrevet

Forstår inderleg godt at du blir deppa, men ikkje høyr på dei. Desse folka er enten tankelause, misunnelege eller ondskapsfulle. Dessverre er det heilt vanleg her i samfunnet at alle blandar seg borti kva andre gjer og meiner, og det er frykteleg slitsamt å forhalde seg til negative folk. Eg er også negativ innimellom, men eg prøver iallefall å halde negative meiningar for meg sjølv.

Ungen vil utan tvil bli til stor glede for dykk, så lukk igjen øyro!

Lykke til!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...