En Prins + Prinsesse Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 jeg ønsker tildig ultralyd så jeg kan beroligge med at alt er bra og som det skal være... hvorfor valgte dere tidlig ul? å hvor mange uker var du da du var på det?
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 her er min lille historie ihvertfall ^^ første gang jeg gikk gravid tenkte jeg ikke noe på det men endte opp i SA i uke 12, andre gang ville jeg ta tidligt UL for å sjekke at hjertet hadde begynt å slå og at alt var i orden men 2 uker før jeg skulle endte det opp i SA for 2 gang. Nå er jeg gravid igjen og hadde bestilt tidlig UL skulle da komme når jeg var i ca uke 6/7, kom inn en uke før jeg skulle pågrunn av blødninger trodde da jeg hadde hatt en SA for 3 gang men viste seg at det var en liten der inne på 7+5 og hjertet slo helt fint, skal tilbake om under 2 uker da jeg er 10 uker på vei for å se at utviklingen er som den skal. Tidlig UL beroligere meg mye mer enn viss jeg ikke hadde gjort det, jeg hadde ikke greid å gått rundt uten å vite at det var noe liv der
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2010 akkurat det samme tenker jeg.. nå har ikke hatt noe SA eller noe... men jeg hadde tidlig ul med forrige unge, å ønkser det sterkt denne gangen å.. skal til jordmor 2 februar, da er jeg 7 uker.. så jeg kan jo spørre henne hva hun syntes...
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 det kan du gjøre..=) uansett om man ikke har hatt noe SA så kan det være greit å bare vite at det faktisk er liv der inne. Ihvertfall når man hører alle disse fæle historiene til andre.. det er jo en herlig følelse å se den lille sjøl om man ikke ser bein og armer men bare se at hjertet slår er helt utrolig..
En Prins + Prinsesse Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2010 ja, husker det fra forrige svangskap.. da var jeg på ul i uke 12.. å det var utrolig morro å se!!!!!!! =)
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 22. januar 2010 #6 Skrevet 22. januar 2010 kan jeg tenke meg =) gleder meg når jeg kommer så langt jeg å. håper bare det klaffer denne gangen. ^^
mamma til twins Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 Valgte å ta tidlig ultralyd da jeg var i 12. uke. Dette for å kunne ta abort hvis det var noe galt Det er jo nå man kan se denne berømte nakkefolden), samt å berolige meg selv. Kommer til å gjøre det neste gang også.
Truda- mor til 2 Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Vi tok ul i uke 12 forrige gang. Egentlig bare fordi det var vårt første barn, og vi måtte liksom se med egne øyne at det var noen der inne! På ultralyden den gangen lærte vi dette med nakkefolden, og det er en av grunnene til at vi ønsker det denne gangen. Pluss at vi må få bekreftet at det bare er én der inne. Er veldig arvelig disponert for twins...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå