K ♥ tærten Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Er så kvalm for tiden at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre Orker ingenting, og klarer heller ikke å kaste opp. Mat frister ikke, men så blir jeg liksom om mulig bare ennå mer kvalm av å være sulten. Off, er egentlig ikke meningen å syte for jeg er så utrolig glad og takknemlig for å være gravid. Jeg ville ikke byttet det bort for noe! Bare er litt fortvilet her jeg sitter. Imorgen skal vi bort til to vennepar på middag og jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg. Hvordan skal jeg klare å skjule at jeg er SÅ kvalm... Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, måtte bare få det ut. Noen som har noen gode råd?!?
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 22. januar 2010 #2 Skrevet 22. januar 2010 Hei hei..sånn var jeg i forrige svangerskap også.helt forferdelig.. Jeg begynte å spise havregrøt morgen og kveld og det hjalp litt for meg ihvertfall..Verdt ett forsøk ihvertfalll:) Håper du snart blir kvitt kvalmen..tvi tvi Klem
Løvinna30 Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 hei, er på besøk fra 2 trim. Kjenner meg god igjen i det du skriver. Huff. Prøv å ha noe i munn, love hearts, kjærlighet, etter eller annet. Det hjelper. Eller så kan det hjelpe litt senere i svangerkapet. God bedring!
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 22. januar 2010 #4 Skrevet 22. januar 2010 dra på apoteket og kjøp postafen reisesyke tableter følg doseringe...legen sa en morgen og en ettermiddag sånn rundt 3 ....
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 22. januar 2010 #5 Skrevet 22. januar 2010 Postafen hjelper. Jeg tok tre om dagen ( godkjent av legen min). Var fortsatt litt kvalm, men tablettene tok den verste kvalmen. Virkelig verdt et forsøk. Lykke til:)
K ♥ tærten Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2010 Takk for alle tips Skal til legen til tirsdag på første kontroll og får høre med henne hva jeg kan gjøre. Nå ikveld har kvalmen gitt seg litt, og jeg fikk spist middag, men det resulterte i skikkelig mageknip som ikke gir seg. Akkurat som magen ikke er vant til å være mett.. hehe Men, så lenge den lille tærten min har det bra skal jeg komme meg gjennom de neste ukene også på sett og hvis
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 22. januar 2010 #7 Skrevet 22. januar 2010 titter innom fra 2trimester her... kjenner meg igjen der jeg fikk resept av han legen jeg hadde i begynnelsen på Afipran.. tok 2stk av de når jeg kjente kvalmen kom,og de hjalp meg igjennom de 13ukene...0 kvalme da... ellers har jeg prøvd IFA de lakris pstillene de hjalp litt men ble jo lei de til slutt da.. sae band-fås kjøpt på apoteket,men de hjalp ikke på meg.. lykketil videre.. tenk positivt... det kommer noe godt ut av dette
Mamma 2010 Skrevet 23. januar 2010 #8 Skrevet 23. januar 2010 SEA-BAND SOM SETTES PÅ HÅNDLEDDENE ER UTROLIG EFFEKTIVE. FÅR DE PÅ APOTEKET
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 hei hei:-)) vet akk hvordan du har det. jeg er idag 7+1,og jeg har vært kvalm i nesten 14dg allerede. har fått afipran.hjelper faktisk med en igangen,men kvalmen kommer tilbake til kvelden.og fryser noe inni granskauen:-D ser jeg skal prøve litt av disse forslagene dere andre har kommet med også:-) jeg må spiose mye også.det er ikke godt med kvalme,men det hjelper uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå