Gå til innhold

erfaring med BabaSling?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

jeg har ikke prøvd den, men har snakket med mange som har den og de er sjeleglad for at de har kjøpt den. Det som er så genialt er at du kan bruike den fra nyfødt og til barnet er 2- 3 år. (bærer da på ryggen)

Er ikke et sjal å bære forr lenge i (når barnet veier for mye) men for korte handleturer og ved husarbeid fx så er den visst genial :-) jeg skal definitift ha en sånn, og en meitai for lengre turer :-)

http://www.bleieboden.no/produsent.php?id=32

http://www.bleieboden.no/kategori.php?kategori=35&subkategori=49

Hei igjen

Ja, da har jeg født - og er kjempefornøyd med min babasling! De dagene hun er urolig og jeg ikke får gjort noe, så roer hun seg i den. Helt fasinerende, men virker som hun blir trygg m en gang.

veldig fin å bruke hjemme i huset, når hun vil ha kroppskontakt - eks når en skal spise middag el.l.

Og jeg har gått rundt i byen og i butikker m den i nesten en time...hun sovnet og roet seg da også. Men kjente skulderen verket da jeg endelig kom hjem.

Og svart farge er ikke å anbefale...skikkelig støvsugerstoff...

• 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg har brukt babaslingen min masse, men den ble mest brukt når lillemor var fra 0-3/4 mnd. Etterhvert ble det tungt pga at man bar på en skulder, og da bestemte vi oss for å kjøpe en manduca i tillegg. Jeg angrer ikke på å ha kjøpt begge deler, for jeg ville nok ikke brukt manducaen like mye i starten da jeg ikke tror den er like bra for så små barn. Dessuten er babaslingen mye enklere å ta av og på, og jeg synes den var super å amme i når man ikke hadde noen ammepute, f.eks på kafe. Men kan nok ikke si jeg er enig i at den er super til 2-3 åringer. De blir ganske tunge å bære på en skulder... selv på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...