MammaMirian Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 Ok nå er jeg redd!! Prøver IKKE å bli gravid, går på minipiller. Er forsinket med mensen, og har hatt skumle symptomer i det siste...ekstremt trøtt, intens murring i magen for noen dager siden og litt ømme pupper. Så i dag i ti-tida tok jeg en test, som tilsynelatende var negativ. MEN kikket på den når jeg kom hjem, og skvatt da jeg oppdaget en syltynn liten bit av en strek nederst i ruta. Altså ikke strek hele veien, bare helt nederst. Det er ikke innbildning, i godt lys ser jeg den godt selv om den er veldig liten. Håper jo at det er skyggestrek, men kan se at den er blå selv så tynn den er... Vet at testene ikke skal avleses etter så mange timer, så kanskje det ikke er noe å bekymre seg for??? Siden det bare var en bit av en strek, tyder det på negativ da?? Please hjelp meg jenter, er helt skjelven her:(
MammaMirian Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2010 Glemte å si at jeg kom hjem nå nettopp, så det er ca 7 timer siden jeg tok den.
tregosten Skrevet 22. januar 2010 #3 Skrevet 22. januar 2010 Tester skal leses av før 5 min eller så. ( Står på pakken) Etter den tiden så kan testen vise feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå