Gå til innhold

Melinas eller noe sånt..forbindes med avføring..mener jeg leste det et sted??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det er her :P

Jeg syns navnet er nydelig! Kjenner ei Melina på 18 år, og hun har aldri fått noen kommentarer ang at navnet hennes minner om melena, som er svart, tjæreliknende avføring på ''legespråket''.. Jeg hadde aldri hørt om det, før jeg nevnte navnet Melina for en stund tilbake her inne! Ville ikke brydd meg om det.

Det er jo mange navn som likner på noe annet, eller som rett og slett betyr noe annet, f.eks Tom, Luka osv. Kanskje ikke fullt så ille som melena, men tror egentlig det er veldig få som assosierer det med det.

Jeg kunne brukt helt klart brukt Melina selv, hvis det ikke var for at niesen min het Celina.. Eller kanskje jeg skal bruke det hvis jeg får en jente en annen gang, likevel? :-p Hehe, det får vi tenke på når den tiden kommer :-D

Det er jo også veldig mange navn som er ganske likt melena hvis man først er inne på det ; Malin, Maline, Malina, Meline, Marline, Marina.. Tror ikke det er noe dårligere å hete Melina enn Malin blant folk ;o)

Syns også at Melina passer veldig bra til Mikael og Mathias, som OGSÅ er nydelige navn! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...