cathrine&emma Skrevet 22. januar 2010 #1 Skrevet 22. januar 2010 jg er ikke mere enn 4.5 uker på vei, men allerrede nå, til tider i løpet av dagen føler jg alt er ett ork.. særlig morraen og kvelden, jg orker så vidt å spise frokost, selvom jg gjør det., og formen er bedre på dagen, men jg sliter med søvnen på natta, får heller ikke sove på formiddagen og har ei jente på 4 som er våken halv 6, uasett når jg legger henne, selvom ho pleier å sovne rundt 7 på sofaen, utslitt etter bhg... og på ettermiddagen og kvelden kommer kvalmen sigende, og jg orker ingen ting.. og matlysten er vekke, selvom jg har lyst på mat.. jg er på en måte alene, fordi kjæresten min bor ikke her nede.. og jg gruer mg til når jg må ta buss fra og tilbake til bhg på morraen og ettermiddag, denne uka har min pappa kjørt og hentet oss, men han reiser til søndag og blir vekke en stund, og mamma jobber en del, så dette kan blir spenndene.. håper bare jg blir bedre snart... for dette er noe dritt.. jg har ikke lappen enda selv, venter på oppkjøring.. forrsten : er det vanlig med litt "smerter" i magen, el mens smerter i begynnelsen? + at jg har vondt i korsryggen
hope&love Skrevet 23. januar 2010 #2 Skrevet 23. januar 2010 Ja, det er veldig vanlig med smerter i magen... og litt i korsryggen Der er bare "båndene" i livmoren som strekker på seg. Jeg også holder på med å få lappen... er lei av å lese til teorien Og veldig redd jeg ikke klarer å bestå, for jeg har adhd og kan ikke bruke medisin når jeg er gravid
cathrine&emma Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2010 jg tok teorien MYE på www.nettlappen.no og teoritentamen.no og det hjalp mg, jg hater og lese og sliter med å huske og jg har oxo slitt MYE med den og strøket og strøket gang på gang.... men du kan jo søke om muntlig når du har adhd da, da er det dt en som sitter å forklarer spørsmålene for det , om det er noen spørsmål du lurer på lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå