Gå til innhold

-68-mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk bare lyst til å gratulere deg med dagen i helgen. Har merket meg den, fordi jeg også har forstått at vi dermed er temmelig jevngamle : Jeg er samme årgang og har bursdag på onsdag.

Håper du får en fin dag og kroppen i rute snart. Jeg følger med her inne, men skriver ikke så mye. Men håper både du og jeg får hell og lykke og en levende baby før vi ferier bursdag neste januar!

God klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk skal du ha !

Det var da utrolig søtt av deg :-)

Jeg ønsker deg også masse hell og lykke med babylagingen.

Har dere prøvd lenge ?

Jeg er på syklusdag 50 nå og har veldig ømme bryster, noe mensmurring og blendahvit gravidtest idag, så begynner å bli rimelig lei av å vente på mensen - men den dukker vel opp når det passer allerminst ;-)

Ha en riktig deilig helg !!!

Skrevet

Beklager at jeg sniker meg inn her - men jeg måååå bare gratulere deg såååå mye med dagen som kommer -68mamma!!! Håper du får en fin dag!!!

Og gratulerer så mye på forskudd til deg også Tobarnsmamma neste år - håper du også får en fin dag!!

Stooooor bursdagsklem til dere begge to fra :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Skrevet

Hei, og takk til dere og !

Vi har prøvd i to år i disse dager, faktisk, ikke så morsomt å tenke på, egentlig. Det har blitt til en senabort i uke 14 (måtte avslutte det på grunn av alvorlig kromosomfeil) og en MA i uke 11. Veksler mellom håp og det motsatte - det vet vel du, Meg og lille snuppis, det meste om. Har jo blitt gravid og det er ifølge legene positivt at svangerskapene går så langt, men det er å treffe det rette egget som er cluet. Tiden går også så fort når hvert avbrutte svangerskap varer i tre måneder og det tar tid å komme i rute etterpå.

Prøvde pergo en syklus i høst og fikk bare rotete sykluser av det, så det var ikke noe for meg. Har fått resept på Menupur og vurderer å begynne med sprøyter til uka, fikk dessverre mensen i dag. Men jeg må tenke over det enda litt, er så rett for at flere hormoner skal rote til kroppen min enda mer, og så løpet tida enda fortere fra.

Jaja. Jeg håper at jeg en dag kan leve opp til nicket mitt! God helg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...